• Ik en een vriendin hebben een afspraak gemaakt ergens voor een navelpiercing. En eerst was ik daar vet rustig over en dat dat vast geen pijn ging doen enzo, ja. Nu niet meer dus. Dus, heeft iemand aan navelpiercing? Deed dat pijn & wordt dat een beetje verdoofd ofzo?
    Gosh, ik heb al schrik van naalden, haha ;d

    Edit; Ik heb hem. Eerst kwam ik aan en Nele, mijn vriendin had em al laten zetten omdat ze er toch te vroeg was. Ze was vet duizelig en ik vroeg of het pijn deed. En dan zei ze dat het super veel pijn deed. En ze was ook duizelig en lag al heel de tijd op die bank. Nja, ik kei zenuwachtig natuurlijk. But het viel vet goed mee. Het deed even pijn, maar eer dat het er door zat, voelde ik het niet eens meer. Ghéhe. _O_

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 13:18 ]


    Some people make the world special just by being in it

    het wordt niet verdoorft er komt en tang op alles doet niet pijn enzo.


    Some angels have no wings.

    piercings worden zowizo NOOIT verdoofd ;)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 16:25 ]


    I solemny swear i am up to no good

    2ne1 schreef:
    piercings worden zowizo nooit verdoofd ;)

    but
    zo koud gemaakt zodat je het minder voelt ofzo. Je weet wel. Dat deden ze bij mijn nicht wel..


    Some people make the world special just by being in it

    but
    zo koud gemaakt zodat je het minder voelt ofzo. Je weet wel. Dat deden ze bij mijn nicht wel..


    Daarna voel je het ook, dus tjah weethe liggen ogen dicht en tjah laten gebeuren.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Daarna voel je het ook, dus tjah weethe liggen ogen dicht en tjah laten gebeuren.

    oke, nu heb ik helemaal schrik. ghéhe. But, ik ga het toch laten doen. Hoeveel pijn het ook doet, ik overleef het vast -hopelijk- wel :'d x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    but
    zo koud gemaakt zodat je het minder voelt ofzo. Je weet wel. Dat deden ze bij mijn nicht wel..

    dat is bij mijn piercings nog nooit gedaan :O
    Bij mijn lip, oor en neus niet.
    Wat voor piercings heeft je nicht dan ?


    I solemny swear i am up to no good

    2ne1 schreef:
    (...)
    dat is bij mijn piercings nog nooit gedaan :O
    Bij mijn lip, oor en neus niet.
    Wat voor piercings heeft je nicht dan ?

    Navel ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Je wordt niet verdoofd. Ik heb er ook een en ik werd niet verdoofd, je mag enkel verdoofd worden op advies v/d huisarts, maar daar moet je een goede reden voor hebben.
    Veel succes!
    En ja, het doet even pijn. Maar dan heb je ook wat :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb een lippiercing en toen dat wijf hem zette deed het geen pijn. Maar toen ik thuis was wel een beetje. Maar geloof me, het valt mee.
    En nee, je wordt niet verdoofd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je word nooit verdoofd...
    En het meeste wat je voeld is de tang niej eens zo de naald.. en ik vond ut niej pijn doen


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Awh, ik vind dat echt raar. Een paar vriendinnen van mij zeggen dat het niet pijn doet en andere zeggen dan weer van wel. ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Awh, ik vind dat echt raar. Een paar vriendinnen van mij zeggen dat het niet pijn doet en andere zeggen dan weer van wel. ghéhe.


    Is bij iedereen anders?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Het is gevoelig, niet pijnlijk. (:
    Je moet je niet verbeelden over hoeveel pijn 't gaat doen.
    Want dan maak je het juist erger. ;'3
    Verdoofd wordt 't niet, maar het is binnen een seconde voorbij.
    Het zitten gaat alleen de eerste dag wat moeilijker. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik wil er ook een (:
    Is dat het zelfde als bij oorbellen laten schieten? Met zo'n tang zeg maar?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ipod opzetten en luidop liedje zingen, misschien is het dan snel voorbij. :Y)
    Of degene die de piercing zet lastigvallen met domme vragen -mijn favoriete bezigheid ;p-
    Het komt wel goed, het is net als gaatjes in je oren, het is echt snel voorbij. ^^
    Maak je maar geen zorgen. Anderen hebben het toch overleefd? ;p


    Where there is a sea there are pirates...