• Ik en een vriendin hebben een afspraak gemaakt ergens voor een navelpiercing. En eerst was ik daar vet rustig over en dat dat vast geen pijn ging doen enzo, ja. Nu niet meer dus. Dus, heeft iemand aan navelpiercing? Deed dat pijn & wordt dat een beetje verdoofd ofzo?
    Gosh, ik heb al schrik van naalden, haha ;d

    Edit; Ik heb hem. Eerst kwam ik aan en Nele, mijn vriendin had em al laten zetten omdat ze er toch te vroeg was. Ze was vet duizelig en ik vroeg of het pijn deed. En dan zei ze dat het super veel pijn deed. En ze was ook duizelig en lag al heel de tijd op die bank. Nja, ik kei zenuwachtig natuurlijk. But het viel vet goed mee. Het deed even pijn, maar eer dat het er door zat, voelde ik het niet eens meer. Ghéhe. _O_

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 13:18 ]


    Some people make the world special just by being in it

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Is bij iedereen anders?

    Uhu offcourse. Hangt af van de pijngrens ofzo. But dan nog :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Uhu offcourse. Hangt af van de pijngrens ofzo. But dan nog :')


    gwn doen komt goed;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    JoJudicious schreef:
    Het is gevoelig, niet pijnlijk. (:
    Je moet je niet verbeelden over hoeveel pijn 't gaat doen.
    Want dan maak je het juist erger. ;'3
    Verdoofd wordt 't niet, maar het is binnen een seconde voorbij.
    Het zitten gaat alleen de eerste dag wat moeilijker. :'D

    Fijn . Dan kan ik heel de dag in mijn bed liggen met een excuus :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Fijn . Dan kan ik heel de dag in mijn bed liggen met een excuus :'D

    'Ghehe, als je eenmaal zit neemt de gevoeligheid af. (;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    gwn doen komt goed;)

    thank yaaaah.
    serieus, eerst maakte ik me er niet zorgen over. Maar mijn vriendin zat vandaag heel de tijd van die filmpjes te laten zien en gosh. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Een vriendin van mij heeft een navelpiercing en zij voelde er echt niks van toen die erin werd gezet.


    Proud.

    Alysse schreef:
    (...)
    thank yaaaah.
    serieus, eerst maakte ik me er niet zorgen over. Maar mijn vriendin zat vandaag heel de tijd van die filmpjes te laten zien en gosh. :'D


    Haha dat deed ik oowk bij een vriendin :P zei ging voor een navelpiercing en ik voor me lip(is er alweer uit).. Maar serieus ze werd al wit terwijl die vrouw alleen maar een stipje zette met inkt whaha xD.. Uiteindelijk tog gelukt met mijn support (H) en flink wat suiker naar binnen gekregen te hebben :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    MacGregor schreef:
    Ipod opzetten en luidop liedje zingen, misschien is het dan snel voorbij. :Y)
    Of degene die de piercing zet lastigvallen met domme vragen -mijn favoriete bezigheid ;p-
    Het komt wel goed, het is net als gaatjes in je oren, het is echt snel voorbij. ^^
    Maak je maar geen zorgen. Anderen hebben het toch overleefd? ;p

    Gelukkig, hehe.
    weetje, mijn nicht ging 4 jaar geleden ook een piercing laten zetten. Dat bloede blijkbaar vet hard. En die vriendin die er daarna ook één ging laten zetten wat flauw gevallen. Haha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Haha dat deed ik oowk bij een vriendin :P zei ging voor een navelpiercing en ik voor me lip(is er alweer uit).. Maar serieus ze werd al wit terwijl die vrouw alleen maar een stipje zette met inkt whaha xD.. Uiteindelijk tog gelukt met mijn support (H) en flink wat suiker naar binnen gekregen te hebben :P

    Suiker.
    Suiker?
    Ik voel me dom.
    But
    ik ga suiker eten zaterdag. Véél suiker. Hahah
    Ik ga ook helemaal bleek worden. Zowizo. En als het nog gaat bloeden (wat hopelijk niet vaak het geval is) dan ben ik dood. Héhe


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Suiker.
    Suiker?
    Ik voel me dom.
    But
    ik ga suiker eten zaterdag. Véél suiker. Hahah
    Ik ga ook helemaal bleek worden. Zowizo. En als het nog gaat bloeden (wat hopelijk niet vaak het geval is) dan ben ik dood. Héhe


    Jah suiker;) daardoor schiet je suikerspiegel omhoog en ga je niet zo snel onderuit(flauwvallen);) en geloof me dat helpt haha :P ze had voor en na ut zette bij de 2de poging een normaal kleurtje op der gezicht:P
    en bloeden doet ut altijd wel n btje;)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 16:58 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik wil je geen schrik aanjagen xD
    Maar ik ben bijna flauwgevallen :X
    xD Duurde ook kei lang het luktte ni goe en ja erin duwen enzo pff.. Ben blij dak ervan af ben nu zit het er gewoon xD
    En Trouwens het doet mss wel pijn ma ge ga het geen 20 keer laten overdoen het is maar is vo 1 keer zodus :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ieke zou het niet weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Jah suiker;) daardoor schiet je suikerspiegel omhoog en ga je niet zo snel onderuit(flauwvallen);) en geloof me dat helpt haha :P ze had voor en na ut zette bij de 2de poging een normaal kleurtje op der gezicht:P
    en bloeden doet ut altijd wel n btje;)

    Oke, ik ga me morgen druivensuiker aankopen :'D En ik ga wegkijken als het bloed. Ghaha


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Oke, ik ga me morgen druivensuiker aankopen :'D En ik ga wegkijken als het bloed. Ghaha


    Dan gaat het goedkomen haha :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    het doet geen pijn (:
    bij mij toch niet ;D


    Magic never ends.