• Ik haat het echt zo! Stomme regen, doe je moeite om je haar iets of wat te stylen, dat het toch een béétje goed zou liggen, begint het nét als je één voet buiten stapt te régenen. pfff..

    -onnuttige topic :X-

    wie heeft er dit probleem nog ? :9~

    Het is de hele dag zo donker en grijs.. :/
    Ik heb er niet echt last van dat mijn haar er niet uitziet door de regen. Dan krijg ik juist meer krullen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik áltijd :S

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 17:33 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat probleem had ik dus ook haha. Stijl ik mn haar s'ochtends. Krult mn haar toch als ik weer op school ben ._.

    Ik háát regen. Mijn haar zit toch nooit als ik op school aankom, maar met de regen is het toch wel wat erger. ;s


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik haaat het ook ik was op de fiets en woon best ver van school...bijna 3 kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 19:09 ]


    ailoveejoee.

    Ik kwam vandaag zeiknat op school aan. En zeiknat aan het eind van de dag weer thuis.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik. Had ik het vanochtend zo mooi gewassen, conditioner gebruikt en nog wat productjes, veel tijd in het stijlen gestoken Doe ik allemaal altijd, maar kom, begint het te regenen en zie ik mijn bekhaar weer terug. Echt irritant.


    Some people make the world special just by being in it

    We want summer we want summer we want summer _O_

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 feb 2010 - 19:26 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Beamsville schreef:
    Ik háát regen. Mijn haar zit toch nooit als ik op school aankom, maar met de regen is het toch wel wat erger. ;s

    Inderdaad :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik had dat, toen ik mijn haar nog niet geknipt had: ik stylde dat altijd en als het dat regende..
    Maar nu is mijn haar deftig geknipt en kan ik het in een rekker doen als het regent.


    -

    Jep, dat is super irritant.
    Zeker als je inderdaad heel lang bezig bent geweest met je haar of make-up x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Jep, dat is super irritant.
    Zeker als je inderdaad heel lang bezig bent geweest met je haar of make-up x)


    Ja, dat had ik vanmorgen, mijn make-up zat geweldig! Toen moest ik fietsen -.- Mijn pony verregend, mijn mascara uitgelopen, maar gelukkig zat mijn foundation nog redelijk.


    Your make-up is terrible

    Alysse schreef:
    We want summer we want summer we want summer _O_


    idd!x