• Morgenavond is dus het carnavalsbal bij mij op school. Zelf heb ik een ontzettende hekel aan carnaval en aangezien ze nu heel erg streng gaan controleren met alcohol, kan ik dus in ieder geval ook niks drinken.
    Een aantal van mijn vriendinnen gaan wel en die proberen me nu dus de hele tijd over te halen om mee te gaan, maar ondertussen lachen ze me ook nog eens uit.
    Screw them, ik ga NIET.

    Dwingen jullie vrienden/vriendinnen jullie wel eens ergens tot?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja en ik zeg alleen ja als ik echt zelf wil of als ik weet dat het veel voor iemand betekent als ik meega, en het is iets belangrijks is. Als je niet wilt moet je gewoon niet gaan!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ze dwingen me soms om naar schoolfeesten te gaan. :3


    Smiling but close to tears.

    Soms,ja. Maar dan ga ik expres weigeren :"D - erg eigenwijs-

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 15:27 ]


    your eyes are like stars in the night.

    jah en ben best goed over te halen jammergenoeg....


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ben best wel koppig, en ik laat me dus niet zo makkelyk overhalen om iets te doen dat ik niet wil (A)

    Crush schreef:
    Ja, ze dwingen me soms om naar schoolfeesten te gaan. :3

    Ja mij ook. Terwijl ze weten dat ik die feesten haat.

    Eerst dwongen ze me om naar een bepaalde kroeg te gaan die ik écht verschrikkelijk vind, maar aangezien ze zelf hebben ingezien wat een ballentent het is hoef ik ook niet meer mee :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ze dwingen me om horror te kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, maar ze hebben volgens mij nu wel door dat ze dat bij mij niet moeten flikken. Ik haat opdringerige mensen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn vriendinnen dwingen me soms wel is iets te doen maar ik kan op dit moment nergen opkommen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb hetzelfde als jou D:
    maar als je niet wilt gaan moet je niet gaan. klaar. anders is het verspilde tijd / energie

    Ja, soms. Maar ik doe gewoon waar ik zin in heb. Als ik weiger worden ze niet boos op me ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jah, maar ik doe het gewoon niet als ik het niet wil, dan kan het me niet schelen dat ze kwaad op me worden, dan doen ze dat maar, als ze me willen dwingen, dan kunnen ze verwachten dat ik boos wordt.

    Ik ben meestal diegene die iemand anders dwingt. Haha. :9~


    All was well.

    MrsHangover schreef:
    Ja en ik zeg alleen ja als ik echt zelf wil of als ik weet dat het veel voor iemand betekent als ik meega, en het is iets belangrijks is. Als je niet wilt moet je gewoon niet gaan!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.