• Felicity Rave, is een puurbloed heks.
    Haar eerste twee jaar zat ze op Beauxbatons maar door een recente verhuizing moet ze nu naar zweinstein. Ze heeft al van in de trein een pure hekel aan Draco Malfidus. En het feit dat ze in Griffoendor wordt ingedeeld maakt die vooroordelen er niet beter op. Maar draco daarintegen die een onverbeterlijke player is valt voor haar charmes. Zal zij zwichten en ook geen nee meer kunnen zeggen tegen zijn charmes ?.


    http://www.quizlet.nl/stories/16983/hateble-beloved-dm/

    wie gaat me eens even helpen met een paar ideën waardoor ik ietsjes meer leven in die story kan krijgen want ik ben inspiratieloos


    Change, the only good thing in this world.

    Hee,

    het is echt een heeeel leuk verhaal,
    word Draco dan ook écht verliefd op haar? hij speelt nu een speletje, maar word hij ook nog echt verliefd? want dat zou natuurlijk super leuk zijn!

    xx.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    SCullen schreef:
    Hee,

    het is echt een heeeel leuk verhaal,
    word Draco dan ook écht verliefd op haar? hij speelt nu een speletje, maar word hij ook nog echt verliefd? want dat zou natuurlijk super leuk zijn!

    xx.


    eigenlijk mag ik het niet vertellen maar ja ze raken verstrikt in hun eigen (liefdes)netten...


    Change, the only good thing in this world.

    Eternita schreef:
    (...)

    eigenlijk mag ik het niet vertellen maar ja ze raken verstrikt in hun eigen (liefdes)netten...


    yeaah, netzoleuk(hoera)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    -> Titel aangepast, alleen 'help' mag niet.


    I am an idiot, I move.