• Oké eerst gaat CB tot mijn grootste spijt uit elkaar...

    Maar nu, is ook Fall out boy uit elkaar.

    Ik weet niet of het al in een forum staat, zowel dan sorry.

    Maar ik hoorde het in dit filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=h8M8EFxVIUg&feature=sub

    En like toen ik het net aan een vriendin vertelde stuurde ze me dit stukje tekst na even gezocht te hebben op internet.

    4 februari 2010
    Begin deze week maakte Patrick Stump, de zanger van Fall Out Boy bekend de band te hebben verlaten. Nu is duidelijk dat ook de rest van de band er de brui aan geeft. Zonder Patrick is Fall out Boy geen Fall Out Boy meer, liet gitarist Joe Truman weten in een interview met de Amerikaanse pers. Patrick Stump werkt aan een soloalbum, de overige ex Fall Out Boys zijn zich aan het bezinnen op een verdere toekomst



    Verder, ik vindt het wel ajmmer maa rik was er geen fan van. ik wens de fans hier sterkte mee.


    Sommige fans reageren nogal fel op Pete Wentz. Net zag ikd at iemand dit had gezget:

    FUCK YOU PETE WENTZ!! YOU DID THIS TO ALL YOUR FANS I HOPE YOU GET HIT BY A TRAIN BITCH ITS ALL YOUR FAULT MY FAVORITE BAND BROKE UP! AHHHHH PUNK ASS!!!!!!


    En ik had niks erover gevolgt. Wat is er nu eigenlijk gebeurd dan met Pete Wentz? Wat had die gedaan? Ik hoorde dat die opgestapt was of zo?


    Ik snapo het like niet meer zo goed :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 22:17 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Thingies schreef:
    Dit jaar is gewoon verdoemd o_O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Patrick gaat solo though _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    zolang TH maar bij elkaar blijft :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Holy shit :o


    No growth of the heart is ever a waste

    dat vind ik wel kut. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh is Cinema Bizarre uit elkaar gegaan? Sinds wanneer?
    Ik had gehoord dat Pete meer tijd enzo wou investeren in zijn vrouw en hun kind. En dat hij geen zin meer had om constant de wereld rond te toeren, omdat zijn tijd met zijn gezin belangrijker was. Maar ik weet niet of dit waar is eh.

    NOOOOOOOOOO! Ik wil ze nog live zien ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Omg, de wereld haat me.
    Eerst CB, en nu FOB! Nouja!><


    everything, in time

    Chased schreef:
    zolang TH maar bij elkaar blijft :3


    hoopt stiekem dat dat de volgende zijn want dan gaan dr ook eens andere een week rouwen zoals de meeste deden al bij CB.

    Damdn band 3 naar de maan >_>


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    (...)

    hoopt stiekem dat dat de volgende zijn want dan gaan dr ook eens andere een week rouwen zoals de meeste deden al bij CB.

    Damdn band 3 naar de maan >_>

    Dankjewel.
    Ik ben 9 september naar Coldplay geweest, luister belachelijk veel naar Cinema Bizarre, hou van de muziek van Fall Out Boy en ga naar Tokio Hotel in Oberhausen.
    Als TH stopt, dan ga ik flippen. 3 van mijn favoriete bands die stoppen vind ik al erg genoeg.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    LaPerla schreef:
    Oh is Cinema Bizarre uit elkaar gegaan? Sinds wanneer?
    Ik had gehoord dat Pete meer tijd enzo wou investeren in zijn vrouw en hun kind. En dat hij geen zin meer had om constant de wereld rond te toeren, omdat zijn tijd met zijn gezin belangrijker was. Maar ik weet niet of dit waar is eh.


    Cb is iets van ander halve week gelden uit elakar gegaan(huil) I love them. Ik wa slike kapot ervan (huil)

    oh, nja ik vindt dat Pete best wel gelijk heeft. Het was zijn keuze. Ik bedoel, je gezin moet belangrijker zijn dan je carriËre , dat vindt ik dan. Ondanks dat veel er onder lijden.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Thingies schreef:
    (...Blitzkrieg schreef:


    hoopt stiekem dat dat de volgende zijn want dan gaan dr ook eens andere een week rouwen zoals de meeste deden al bij CB.

    Damdn band 3 naar de maan >_>)

    Dankjewel.
    Ik ben 9 september naar Coldplay geweest, luister belachelijk veel naar Cinema Bizarre, hou van de muziek van Fall Out Boy en ga naar Tokio Hotel in Oberhausen.
    Als TH stopt, dan ga ik flippen. 3 van mijn favoriete bands die stoppen vind ik al erg genoeg.


    Ja inderdaad. Nouja, ik vindt TH niet meer leuk hoor.

    Maar om dat nu te hopen, yeah laten we alle bands eens stoppen dan rouwt IEDEREEN eens een keer om hun lievelings band. Laten we blij zijn voor al de fans dat Tokio Hotel nog bij elkaar is, en nog zo veel bands.

    Het is jammer, en ik heb echt verdriet gehad om CB, FOB wat minder, eigenlijk gewoon niet. Maar toch is het wel ajmmer en ik vindt het jammer voor de fans.


    Je wenst Mensen toch geen verdriet toe?

    Ik ben het met Thingies eens.

    Ik hoop uit het pure van mijn hart, dat iedereen zijn gevoel gespaard blijft en dat hun lievelings bands gezellig bij elkaar blijven. Niet alleen de fans zullen rauwen, de bandleden zelf zullen er ook niet echt plezier aan hebben. Zowiezo, dan wens je die band ook de afgrond in. lekker aardig.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Gaat Cinema Bizarre uit elkaar?! aawh, maar, Fall out Boy heeft toch besloten bij elkaar te blijven?


    All this dampness is damp.

    Thingies schreef:
    (...)
    Dankjewel.
    Ik ben 9 september naar Coldplay geweest, luister belachelijk veel naar Cinema Bizarre, hou van de muziek van Fall Out Boy en ga naar Tokio Hotel in Oberhausen.
    Als TH stopt, dan ga ik flippen. 3 van mijn favoriete bands die stoppen vind ik al erg genoeg.

    Ja precies. Ik vind Coldplay ge-wel-dig, is niet meer. Ik vind Fall Out Boy geweldig, is ook niet meer.
    Oké, Cinema Bizarre vond ik niet leuk, maar het is toch gewoon kút als je favoriete band stopt?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 10:20 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?