• Ik zou vandaag eerste 3 uur vrij hebben, zegt Rose ineens; 'Nederlands vervalt' Dus nu heb ik eerste 4 uur vrij.
    MAAAR, wel tot het 9e, oftewel 16:40.
    echt stom.
    Nu hoop ik dan gym vervalt dan heb ik tot 15:00.

    Hebben jullie wel eens gehad dat je eerste 4uur, meer/minder, naar school moest? o.o
    En hoelang dan?


    Smiling but close to tears.

    Hetzélfde als jij :3 (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben vandaag voor 2 uurtjes op school. Onze klas is verdeelt in basis en kader, basis is iets lager en makkelijker en ik heb dus basis. Maar basis heeft soms dus ook andere lessen, ik had het 2e uur maatschappijleer en hun uiterlijke verzorging, uiterlijke verzorging viel dus ook uit en ze zijn nu maar voor 1 uurtje naar school gekomen :')


    I don't need words to feel those lips.

    Nee, bij mij vallen er altijd alleen dingen tusendoor uit, zodat ik 3 tussenuren heb ofzo. ;3
    Maar ik ben vandaag vrij, en maandag ook, en dinsdag/woensdag/donderdag/en misschien vrijdag ook.
    (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    Ik moet het 3e en 5e uur verplicht op school zitten, en dat word ook gecontroleerd. *daltonschool*
    Dus ik kan eigenlijk maar de eerste twee uur vrij hebben, wat ik gister had. En dus na het vijfde kan ik ook weer gewoon vrij hebben.
    ik heb 6 uur en eerste uur vrij, vandaag.


    your eyes are like stars in the night.

    nja ik heb maar 4 les blokken
    maar 1 les block duurt ander half uur. dus een uur en een half uur x]
    en met 1 kwartier pauze en in de grote pauze een half uur x]
    en dan had ik maar 1 leuke les,en de rest viel uit,en was ik kwart over tien uit =D

    Ik ben op dinsdag standaard de eerste 3 uur vrij (:
    En donderdag de eerste 2.
    En ik hoef sowieso nooit het 1e uur te beginnen ;D

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 14:11 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb niet eens een 9e xD!


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    Elke klas op mijn school heeft elke week wel een keertje uitval. Behalve mijn klas.


    Proud.

    Zozo, lucky you. C:
    Ik had maar 3 uur. Mehe, dus tot 11:20.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hadden dat dinsdag de hele morgen dus gingen we een stempel vragen en toen zeiden die van het secretariaat: wij worden betaald om jullie les te geven.
    Hebben ze geregeld dat we de hele morgen les hadden dus daar gingen onze vier uren vrij. ><

    Dat staat bij mij maandag vast ingeroosterd ;]
    Vorige week had ik de mazzel dat die twee uur die ik les had op maandag uitvielen, dus ik was de hele dag vrij _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    In mijn school moet je dan naar de studie, in plaats van dat je vrij hebt.


    Never run out of reasons to smile...

    dat had ik ook heel vaak op de middelbare
    waren we de eerste 4 uur vrij, maar dan zaten we wel tot het 8ste (4 uur dus)
    en in de brugklas hadden we tijdelijk op vrijdag alleen de eerste 2 uur les ( van half 9 tot 10 over 10 (A)) en normaal was dat tot 10 over 12

    Ik zit op een school waar je twee kanten op kan gaan: Sport, de sportieve kant dus, of KEC, de creatieve kant. Ik doe sport en dat heb ik Dinsdag de 1ste 3 uur, Woensdag de laatste 4 uur en Vrijdag het 3e en 4e uur.

    Nu vervalt sport nog wel eens, omdat mijn sportleraar en tevens mijn mentor vaak ziek is. Dus heb ik vaak de 1ste 3 uur vrij enzo. En ik was afgelopen Woensdag om 10 voor 12 uit omdat m'n sportlerares naar een bruiloft moest :Y).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik ging naar school had 3 uur landbouw.
    zaten we daar in de les, heel het lokaal lag overhoop
    wij moesten het opruimen van die leraar
    dus iedereen nee dt doen we niet werden we weggestuurd hadde we 3 uur vrij
    we moesten toen 08.15 beginnen -.-
    dus toen ben ik mar naar huis gegaan met me vriendin en 10.45 had ik weer les


    It's so hard to accept the fact you're gone forever