• Hallo!
    Aangezien ik alles behalve handig ben met dingen als het maken van covers, wil ik heel graag een beroep doen op jullie creativiteit. Helaas heb ik geen credits of iets in die richting om jullie mee te belonen, maar je krijgt de volledige eer.
    Titel: De Denker
    Beschrijving: Na de komst van een nieuwe leider van het land, worden de mannen apart gehouden van de vrouwen, opdat ze geen afleiding zouden hebben van de vrouwlijke pracht. De vrouwen worden in de ring rond het ''mannengebied” gehouden. Aurelia is echter niet bang om de grenzen te overschrijden en komt zo nu en dan het – voor haar – verboden gebied in, om met haar beste vriend te praten. Tot ze betrapt wordt door een zekere bewaker. Ze wordt achter de muren gehouden, omdat de leiders bang zijn dat ze achter hun grote geheim komen.
    “Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik een denker was en dat mijn geest sneller was dan mijn lichaam, maar op het moment dat onze – door velen verachtte – leider zei wat hij van plan was, kwam ik sneller in beweging dan mijn gedachten konden vaststellen. Helaas deden de soldaten dat ook.”
    Afbeeldingen: 1
    2
    3
    4 [deze hoeft niet perse, alleen als deze - of een andere foto van Kaya Scodelario past in het idee dat je hebt]
    Sfeer: Mysterieus, duister

    Voor degene die het willen proberen: alvast bedankt!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik lief de foto's die je erbij hebt gezet, dus ik ga hoe dan ook na het eten een poging doen! Of meerdere (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik lief de foto's die je erbij hebt gezet, dus ik ga hoe dan ook na het eten een poging doen! Of meerdere (bloos)


    Thanks :'D Normaal bedenk ik een verhaal en dan zoek ik foto's, maar ik heb dit verhaal zegmaar door deze foto's bedacht


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Die eerste foto is echt apart! Damn, ik kan niks voor je in elkaar flansen, maar ben wel heel benieuwd naar wat de rest hiervan gaat maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Thanks :'D Normaal bedenk ik een verhaal en dan zoek ik foto's, maar ik heb dit verhaal zegmaar door deze foto's bedacht

    Het is gewoon net waaruit je je inspiratie haalt. En tja, soms werken foto's gewoon heel inspirerend :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb geprobeerd. (: Ik weet niet of het is wat je in gedachten had, maar goed. Als je nog iets veranderd wilt, dat kan nog. [: Het meisje kreeg ik er niet echt in verwerkt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 17:21 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb ook wat geprobeerd, maar ik ben geen prof dusja.



    Grotere versie


    16 - 09 - '17

    Gehe die opstelling zoals de twee hierboven had ik ook zo ongeveer in gedachten :'D
    Ik ga dus iets anders proberen, voor wat diversiteit.
    Ik vind ze in ieder geval allebei echt ontzettend goed gelukt, al lief ik vooral die van Foraoise :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Gehe die opstelling zoals de twee hierboven had ik ook zo ongeveer in gedachten :'D
    Ik ga dus iets anders proberen, voor wat diversiteit.
    Ik vind ze in ieder geval allebei echt ontzettend goed gelukt, al lief ik vooral die van Foraoise :3


    Haha en dankjewel (:


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Haha en dankjewel (:

    Dat is graag gedaan en ik meen het. Hij is echt goed gelukt :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bates schreef:
    Ik heb geprobeerd. (: Ik weet niet of het is wat je in gedachten had, maar goed. Als je nog iets veranderd wilt, dat kan nog. [: Het meisje kreeg ik er niet echt in verwerkt.



    Ik vind 'm echt heel mooi! Vooral de duistere tint die erin zit :'D

    Foraoise schreef:
    Ik heb ook wat geprobeerd, maar ik ben geen prof dusja.



    Grotere versie


    Ik vind hem echt super mooi, alleen kan je zegmaar een ander lettertype doen? Iets moderner?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is graag gedaan en ik meen het. Hij is echt goed gelukt :3


    Dankje (:
    @Eloquentiae, ik zal even kijken.

    Sorry, ik moet even weg, ik bekijk het later weer.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 17:36 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil ook nog wel een poging wagen zodra ik vanavond thuis ben (:

    Omdat ik zo slim was mijn plaatje te verwijderen heb ik het opnieuw moeten maken.
    Is dit lettertype beter?


    16 - 09 - '17

    En een probeersel van mij, waarbij ik al je plaatjes heb proberen te gebruiken... Ik heb alleen wel een andere foto van Kaya Scodelario gebruikt. Hopelijk vind je het iets. Misschien dat ik later vanavond of van de week nog iets anders probeer, al zijn mijn 2de pogingen vaak veelal slechter dan m'n 1ste XD


    Het lettertype en de titel zelf kan ik nog eventueel aanpassen, mocht je het niet echt leuk vinden zoals ik het gedaan heb (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 18:33 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    En een probeersel van mij, waarbij ik al je plaatjes heb proberen te gebruiken... Ik heb alleen wel een andere foto van Kaya Scodelario gebruikt. Hopelijk vind je het iets. Misschien dat ik later vanavond of van de week nog iets anders probeer, al zijn mijn 2de pogingen vaak veelal slechter dan m'n 1ste XD


    Het lettertype en de titel zelf kan ik nog eventueel aanpassen, mocht je het niet echt leuk vinden zoals ik het gedaan heb (:


    Lol mag ik even een dingetje opmerken ook al is ie niet van mij? Ik zat me even schil te kijken op die donkere vlek rechtsboven en zag niet direct wat het was, maar dat kwam door die witte waasjes die ervoor zitten bij o.a. zijn mond. But that's just me :Y)

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 18:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.