• Jhaaaa!!! Ik heb volgende week vrijdag een schoolfeest!!! Lekker schurenxD Whahaha.. Valentijns feest.. Heb de outfit al en daarna heb ik een feestje bij een vriendin.

    Wie heeft er binnen kort een feestje of heeft een leuke ervaring met schoolfeesten?!

    Niets, helemaal niets. Maar ik wil er wel een! Wij doen nooit zulke leuke dingen op school.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Niets, helemaal niets. Maar ik wil er wel een! Wij doen nooit zulke leuke dingen op school.


    Echt niet?!:| Ik vind het etrg voor je. STel het is voor aan je school!!;)

    Morgen is het Jozefienenbal en volgende week is het de 18e bday van een vriendin van mij ^^


    But love's a malady without cure

    Ik zit in de schoolfeestcommissie, dus ik help met het organiseren van schoolfeesten. Jammer genoeg is er nog geen geweest, maar dat komt nog wel hoop ik :'D

    Binnenkort feest van mijn crush & zijn vriend.
    Binnenkort feest van iemand van school.
    Misschien feest van een jongen & een vriend.

    _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daystar schreef:
    (...)
    Echt niet?!:| Ik vind het etrg voor je. STel het is voor aan je school!!;)

    Naja, we doen wel een schoolbal, maar dat is bijna op het einde van het jaar en dat is ook het enigste.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had gister schoolfeest.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Wel leuke ervaringen, maar heb ongeveer 2 maanden terug al een schoolfeest gehad en wij hebben er maar 2 in het jaar? ¬¬


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik hou niet van schoolfeesten, ik zit liever thuis dan op school bij alle leerlingen die ik haat. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dan ook schoolfeest, alleen laat ik dat 'schuren' achterwege. (':
    Maar ik heb wel een missie.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Ik heb dan ook schoolfeest, alleen laat ik dat 'schuren' achterwege. (':
    Maar ik heb wel een missie.(cat)


    En wat is jou missie dan?!:DxD

    Ik heb volgende week vrijdag ook een schoolfeest


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben bijna jarig dus dan feestje duhuh!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Daystar schreef:
    (...)

    En wat is jou missie dan?!:DxD

    Zegt het woord 'Crush' al genoeg?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga sinds de tweede niet meer naar schoolfeesten, de schoolfeesten op onze school zijn zo saai :') Alleen ga ik wel altijd naar het eindfeest en die zijn nog wel leuk :3


    There are several things that I have been doing wrong.