• Ja, mijn moeder is mijn haar aan het bij verven (het zwart was bruin geworden en ik had uitgroei). Maar nu zit ik dus helemaal onder, en morgen heb ik dat concert! Ohnee, wat gaan ze wel niet van mij denken als ik daar als zwarte piet aan kom zetten? ._.

    Dus, hoe halen jullie dat eraf? Want ik wil echt niet zo naar zwolle morgen! (huil)


    -

    Probeer eens met een goeie spons af te vegen? Of met extreme reinigingsmiddelen je af te wassen. (Geen huid-beschadigende middelen, ofcourse)


    All this dampness is damp.

    Doe voortaan een handdoek om en smeer wat vaseline of andere crème bij je haargrens en op je oren enzo, dan gaat het er veel makkelijker af.

    Maar voor nu kan ik je alleen scrubgel aanraden.. en hopen dat het er snel afgaat.

    Sterkte, meid!


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Doe voortaan een handdoek om en smeer wat vaseline of andere crème bij je haargrens en op je oren enzo, dan gaat het er veel makkelijker af.

    Maar voor nu kan ik je alleen scrubgel aanraden.. en hopen dat het er snel afgaat.

    Sterkte, meid!

    Ok, dankje! :Y)


    -

    Zit er niet van dat spul bij? Bij de verf die ik gebruik meestal wel.
    En anders misschien make-up remover of nagellakremover ofzo? - i have no idea -
    Tsjah, en anders heel hard schrobben? :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik denk goed schrobben en dan onder de douche nog een keertje ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ~schrobben!


    We only can learn to love, by loving.

    Als ik mijn mama haar haren verf en er zit van dat spul op haar gezicht, was ik dat er gewoon af?


    Tanya is de beste.