• Ik weet niet of de meeste van jullie dit al wisten. Maar ik heb foto's van 27 Juli gespot waarin juist ja. De herr Bill kaulitz. Achter het stuur van een gloednieuwe BMW 6 Series Cabriolet van maar liefst €102.000 zit. En aangezien je in Duitsland niet mag rijden onder de 18 en wanneer je geen rijbewijs hebt. Moet dit wel betekenen dat hij een rijbewijs heeft. Finaly..

    Als het niet klopt. Mijn fout.. Maar het duidt er dus wel behoorlijk op!

    x.

    Edit: De foto..

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/08/01/32200270.jpg


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)


    Ik zeg alleen: `wat zeuren jullie nou?´ :-|

    Ik wilde je gewoon laten weten dat wij niet zeuren maar alleen onze mening uiten..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...) No catfights please, daar is dit topic niet voor bedoelt xD(cat)

    Don't be scared(cat) Ik maak niet gauw ruzie;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...) Weet ik xD.. In dat opzicht heb ik altijd gelijk [/eigendunk!](nerd)(krul)(zip)


    @ Kirstenn.
    Haha, hoe kom jij aan al die info? Dit wist ik toevallig al, maargoed.


    -

    (...)

    @ Kirstenn.
    Haha, hoe kom jij aan al die info? Dit wist ik toevallig al, maargoed.


    Meestal, door goed te zoeken opp internet.. Persoonlijke bronnen en sites van de jungs. [die niemand weet dus ik shut the hell up(zip)]
    en gewoon.. goed zoeken.

    x.

    Normaal gesproken vertel ik trouwens ook nooit iets als ik het weet.. Ik vind het niet leuk als andere mensen met mijn eer gaan strijken dus dan hou ik het mooi voor mezelf xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeeh Kirsten Slim van je^^ OhMyGawd ik zie dat ik dit topic helemaal vol heb gelult-.-Mensen gaan mij nu haten;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oeeh Kirsten Slim van je^^ OhMyGawd ik zie dat ik dit topic helemaal vol heb gelult-.-Mensen gaan mij nu haten;S
    Whaha boeie.. Ik vind je wel coowl EN je hebt een goede mening.. Want hij lijkt op die van mij.. whaha xD:3


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Whaha boeie.. Ik vind je wel coowl EN je hebt een goede mening.. Want hij lijkt op die van mij.. whaha xD:3

    Hahah Thnx:) Ik hoop gauw dat mensen inzien dat we gelijk hebben(lol)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Hahah Thnx:) Ik hoop gauw dat mensen inzien dat we gelijk hebben(lol)
    Naah.. nee.. want als ze inzien dat we gelijk hebben, gaan ze kinderachtig doen en worden ze 'HATERS'(zip)


    Wie du mir, so ich dir.

    Die staart..
    Schiet me neer>.<


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...) Naah.. nee.. want als ze inzien dat we gelijk hebben, gaan ze kinderachtig doen en worden ze 'HATERS'(zip)

    Mwaah,Daar heb je een punt,Maar als iemand zomaar een hater wordt zou ik ze geen echte fans noemen eigenlijk..Ik bedoel Alle beroemde mensen zijn wel arogant enzo,Maar Van Bill vind ik het gewoon jammer..Maar komop de muziek blijft goed en daar gaa het mij ook om eigenlijk..Iedereen kan wel zeggen dat rihanna bv zo arogant is als de pieeep Maar sommige liedjes vind ik gewoon echt mooi


    Pictures fade away, but memories are forever

    Die staart..
    Schiet me neer>.<
    *poef*.. Nee grapje dat doe ik niet xD.. Maar toch.. de staart zit er echt xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Mwaah,Daar heb je een punt,Maar als iemand zomaar een hater wordt zou ik ze geen echte fans noemen eigenlijk..Ik bedoel Alle beroemde mensen zijn wel arogant enzo,Maar Van Bill vind ik het gewoon jammer..Maar komop de muziek blijft goed en daar gaa het mij ook om eigenlijk..Iedereen kan wel zeggen dat rihanna bv zo arogant is als de pieeep Maar sommige liedjes vind ik gewoon echt mooi
    Ja maar erg genoeg gaat het wel ALTIJD zo! En rihanna.. ja.. daar heb ik geen mening over want ik ken der nietxD.. Maar ik vind idd sommige liedjes ook wel mooi.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Okee laten we dan ophouden,ik wil me niet schuldig voelen ofzo;P Trouwens waarom heb jij een ijsje als plaatje?=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wist ik al maar de klaur van de auto is niet zo mooi had hem liever in zwart gezien --'


    I do not hook up.

    Okee laten we dan ophouden,ik wil me niet schuldig voelen ofzo;P Trouwens waarom heb jij een ijsje als plaatje?=D
    OMdaat... ik mezelf graag thijs waterijs noem.. En Raket ijs rockt als Hell xD.. Dus daarom ^^ En mijn plaatje valt op.. dus mensen vergeten me niet snel [/eviltaktiek]

    x.


    Wie du mir, so ich dir.