• ik vond mijn oude serie echt veeel te slecht dusz drm denk ik kom ik ga aan nieuwe maken x'D
    maar ik weet niet of ie goed is :$..
    het gaat over Bill

    je bent een van de meest geliefde zangers van Europa en breekt al door in Amerika, je hebt een geweldige broer en (2) vrienden waarmee je een band vormt, je hebt een geweldige vriendin en bakken met geld... wie droomt er nou niet van?? het klinkt misschien gek maar Bill is alles behalve gelukkig. hij doet er alles aan om zijn fan niet teleur te stellen en de druk is enorm groot. omdat hij de zanger van de band is, en er niks met zijn stem mag gebeuren, zoemen er de hele dag mensen om hem heen om m te verzorgen. en dan ook nog uren poseren voor de fotoshoots, de vele interviews en de lange reizen... Bill word er echt gek van! laten we geen misverstanden maken, Bill houd ervan om de zanger van Tokio Hotel te zijn, maar toch denkt hij op een gegeven moment dat het hem teveel word. als hij 's avonds laat in zijn bed ligt denkt hij er vaak aan hoe het zou zijn als hij niet beroemd was geweest. dat hij nog gewoon op school zat.
    waar kies je voor? een druk maar fantastisch leven of stap je uit de band en ga je weer terug naar school??


    wat vinden jullie?? volgens mij is het niet echt orgineel...

    Xx


    She said: I gotta find out for myself

    Hmm, eigenlijk vid ik hem best origineel!
    Alleen zoveel Siries maak ik niet. Dus ik kan er ok naast zitten;)
    Maar in iedergeval, Ik vind het een zupper iedee, en ik zal het gewoon lekker doen ;)


    Dunno ><

    verder niemand?? :(


    She said: I gotta find out for myself

    leuk


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik vind hem zeker goed =D

    HIJ IS SUPER,, Ik wil hem maken ! <3

    wil je me laten weten wanneer je rollen geeft (A) of doe je gewoon serie,, hij lijkt echt super :D

    o.O super goed!!
    Echt!!
    Wil je laten weten als tie er is?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Het blijft een super idee <3


    You can't touch music but music touch you

    Het is Waiting, niet Waithing.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    supper !!:D:D(lol)


    bill is geil