• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:17 ]

    Die je opnoemt zijn toch vooral kleding/muziek stijlen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben gewoon mezelf


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben mezelf. Ik word heel veel genoemd, zoals emo, maar dat komt door mijn kleding/muziekstijl.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Geen iedee, mijn muziek smaak is mettal mijn kleding is gewoon/een beetje alto en verder weet ik het niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vanalles zo wat? :')
    Volgens mij zijn de meeste hier gewoon zichzelf.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    My name is Annelies and I am myself :')
    is dat goed dan? Ik stop mezelf eerlijk gezegd niet graag in hokjes.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 17:43 ]

    Een freewheeler. Hell yeah.
    Wel eens gedraag/kleed ik me gothic. De volgende dg lijk ik dan weer een op hol geslagen alto.

    ik heb tegenwoordig een beetje een 'I don't give a shit about this fucking world' attitude.
    Vooral school kan me gestolen worden en ik vind rust in mijn muziek. Die loopt uit van pop naar punk en old school boysbands tot alternatiieve rock. Mijn stijl is een kruising van Emo, rock en punk met mijn eigen touch eraan.
    Ohja, en ik heb een hekel aan mensen die enkel kunnen zeggen 'Ik ben mezelf' of 'Ik heb mijn eigen stijl' ipv een deftige omschrijving zoals ik te geven.
    Iedereen is zichzelf, we worden niet bestuurd door iemand anders, dus ik vind het absurd om enkel dat te zeggen want dat is een feit, geen omschrijving.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben denk ik nogal gewoontjes. Misschien een beetje punk omdat ik schijt heb aan alles. Ik vind het moeilijk om mezelf zo in een hokje te plaatsen, ik verander continu.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik hou niet zo van om mezelf of andere in hokjes te plaatsen. Ik ben gewoon mezelf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Anarchy schreef:
    (..)
    Ohja, en ik heb een hekel aan mensen die enkel kunnen zeggen 'Ik ben mezelf' of 'Ik heb mijn eigen stijl' ipv een deftige omschrijving zoals ik te geven.
    Iedereen is zichzelf, we worden niet bestuurd door iemand anders, dus ik vind het absurd om enkel dat te zeggen want dat is een feit, geen omschrijving.

    Agree with that n_n

    Want mensen, vertel me nou eens, wie ben je dan? Wat is jullie stijl dan?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Agree with that n_n

    Want mensen, vertel me nou eens, wie ben je dan? Wat is jullie stijl dan?

    Gewoon dingen die ik leuk vind,ik heb geen styl of moetn ik mijn hele muziek smaak klerekas en ik weet niet wat hier neer zetten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Gewoon dingen die ik leuk vind,ik heb geen styl of moetn ik mijn hele muziek smaak klerekas en ik weet niet wat hier neer zetten?


    Ja. :P

    Nee, natuurlijk niet! Je moet het niet zo letterlijk opnemen hé. ;D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hoe gedraagt een 'gabber' zich? haha.


    Smiling but close to tears.

    Anarchy schreef:
    (...)

    Ja. :P

    Nee, natuurlijk niet! Je moet het niet zo letterlijk opnemen hé. ;D

    Nee maar hoe dan? Ik bdoel ik kan het niet anders omschrijven dan gewoon wat ik leuk vind(mijn kledeing dan)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall