• Ik ga straks naar de dierenarts, om mijn hamster te laten inslapen. Hij heeft bobbeltjes in zijn keel, waardoor hij steeds minder adem kreeg en uiteindelijk zou stikken. Het is beter voor hem om hem te laten gaan, maar ik vind het zo moeilijk.

    WEet iemand hoe dat gaat? dat in laten slapen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze krijgen gewoon een spuitje en dan worden ze nooit meer wakker.


    We can only learn to love by loving.

    ze krijge een prikkie en dan is het over..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik denk dat hij gewoon een spuitje krijgt.
    Erg sterk van je dat je dit doet :)
    Het is het beste voor je hamster..

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 16:05 ]


    Life is hard and then we die

    Ocharme :(
    Onze hond heel vroeger hebbe we ook moete late inslape omda die ook zwaar ziek was ..


    Stop wishing, Start doing..

    <33. Bij mij ging het zo: we hadden hem in een heel lief doosje met hooi of stro gelegd en toen nam de dierenarts hem mee. Even later kwam hij terug met het bakje en een slapend lijkend beestje. Hij merkt er zelf niks van gelukkig.


    when words fail, music speaks.

    Prevail schreef:
    Ze krijgen gewoon een spuitje en dan worden ze nooit meer wakker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh veel sterkte ! ;o
    Ik weet niet hoe dat ging, ik wou er niet bij zijn toen mijn hamster werd ingeslapen ;$


    -

    Awh ;[
    Sterkte dat lijkt me zo verschrikkelijk zielig <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat de rest al zegt, hij krijgt gewoon een spuitje.
    Maar naar voor je, zeg. Ik snap dat het heel moeilijk is om te doen.
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    Eerst een spuitje, zodat ie in coma gaat. En daarna nog een spuitje, waardoor z'n hart ermee stopt. (:
    Succes in ieder geval.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ze krijgen eerst een spuitje, waardoor hij gaat slapen. (gewoon narcose middel) en dan geven ze een spuitje zodat zijn hart ermee stopt. het diertje voelt er niks van.

    Ach, veel sterkte, het is wel het beste, dan leid je hamster geen pijn meer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eerst krijgen ze een spuitje, dan gaat het dier slapen, paar minuten later krijgen ze nog een spuitje waardoor het hart stopt.

    Sterkte.

    Mijn lieve Gijsje is vredig ingeslapen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze krijgen een prik en dat zijn ze er niet meer..
    ik heb dat ooit bij me cavia moeten laten doen dat is echt niet leuk..ik moest huilen:$


    ailoveejoee.