• Zoals vele weten, ben ik verliefd op iemand. (zie:dit topic) En hij kwam zaterdagavond bij mij langs, want ik was alleen thuis. Hij kwam rond half negen en zou rond kwart over negen weer vertrekken, maar toen gingen we naar mijn kamer, en toen gingen we zoenen (haha, nee niet met tong ;D) En toen had ik hem al gewaarschuwt tussen door dat hij weg moest, maar hij wou niet weg, en ik wou niet dat hij weg ging. Kwart over elf kwam mijn moeder thuis van de buren, dus ik was de lul. Maar goed, dat is al opgelost dus dat terzijde. Maar nu vraag ik me af, hebben wij iets? Ik wil het wel vragen morgen ochtend, maar ik weet niet of ik het durf zegmaar. Omdat ik bang ben dat hij ''Nee, wil ik ook niet.'' zegt zegmaar. En het gaat nu net zo lekker, en ik wil niet nog een keer gebroken worden.
    Wat zou jij doen in mijn positie?

    Loves.

    Ik zou het vragen. Je mag er niet zomaar vanuit gaan dat je nu iets hebt. Volgens mij toch niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien nog een keertje afspreken en dan kijken wat er gebeurd ?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap dat het moeilijk is om te vragen, maar als je het duidelijk wilt hebben kun je dat wel het beste doen. Gewoon heel casual, 'hebben wij nu wat?'. Als het een negatief antwoord is kun je het beter nu weten dan wanneer je nóg verliefder op hem bent.
    Succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    hmm'
    vraag het hem gewoon,


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Bravery schreef:
    Ik snap dat het moeilijk is om te vragen, maar als je het duidelijk wilt hebben kun je dat wel het beste doen. Gewoon heel casual, 'hebben wij nu wat?'. Als het een negatief antwoord is kun je het beter nu weten dan wanneer je nóg verliefder op hem bent.
    Succes!

    Ja, beter nu een breuk dan later. Denk ik. Ik ga het proberen uit mn mond te proppen morgenochtend.

    HABIBI schreef:
    hmm'
    vraag het hem gewoon,

    Was het maar zo makkelijk.

    Als je zekerheid wilt, zal je het toch moeten vragen ben ik bang.


    Behind every great man there’s a great woman

    Succes Barbs. :') -met het vragen he haha-
    Je durft sowieso al meer dan ik (cat).

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 18:10 ]


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    Succes Barbs. :')

    Danku, zal ik hard nodig hebben!

    Cacharel schreef:
    (...)
    Ja, beter nu een breuk dan later. Denk ik. Ik ga het proberen uit mn mond te proppen morgenochtend.

    Dat is echt zo, hoor. Als je zo min mogelijk pijn wilt. Maar ga daar überhaupt maar niet vanuit, want voor zover ik kan oordelen vindt hij je hartstikke leuk (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Hmm
    gewoon een geintje maken
    hem aanspreken met boyfriend fzeu:P


    Why don't you break my heart

    Bravery schreef:
    (...)
    Dat is echt zo, hoor. Als je zo min mogelijk pijn wilt. Maar ga daar überhaupt maar niet vanuit, want voor zover ik kan oordelen vindt hij je hartstikke leuk (:

    Haha, dank je wel. Maar ik blijf het ergste vrezen, zo zit ik eenmaal in elkaar - haat aan dat - Ik wil het gewoon weten, morgen ga ik het gewoon vragen. :Y)

    Ik kan hierin alleen maar zeggen: Verwacht het ergste en hoop het beste :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon vragen. En succes :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DOE HET
    dan praat ik met de mijne.
    -gayhand-


    We can only learn to love by loving.