• Hoi,

    Er is al eens een keer in de joepie geweest met het adresje van Tokio Hotel waar je de fanmail kan sturen en nu wil ik graag een briefje sturen maar ben ik die tijdschrift kwijt. Kan iemand mij die adresje geven, alsjeblieft??

    Ps.bedankt!!

    (Sorry als er al een topic erover is)

    edit: Gewoon voor nieuwsgierigheid, heeft er al iemand een briefje van hun teruggekregen als antwoord =)??

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 21:07 ]


    FireFlies Above My Head

    Tokio Hotel
    Universal Music Entertainment GmbH
    Stralauer Allee 1
    10245 Berlin
    Duitsland

    Staat gewoon op Google (;


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    Tokio Hotel
    Universal Music Entertainment GmbH
    Stralauer Allee 1
    10245 Berlin
    Duitsland

    Staat gewoon op Google (;


    Ooh bedankt!! ER staat ook in de joepie iets van coupons ofzo? Wat zijn dat en hoeveel kosten die?


    FireFlies Above My Head

    Jha, als je iets stuurt, krijg je een kaartje terug, met reclame van een album, ik denk wel van Humanoid, maar toen ik een tijdje terug eentje stuurde, en Humanoid er al was, kreeg ik er toch eentje terug met reclame van Zimmer 483...
    Achja, die kaartjes worden automatisch verstuurd als je er iets naartoe stuurt, die lezen die brieven niet echt hoor...Maar toch leuk om zo'n kaartje te krijgen hoor =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jep ik heb een briefje van de jongens terug gekregen. (Don't care of je het geloofd of niet, tis gewoon zo. En ja van ze zelf ja) En dat was helemaal op het begin, toen het nog niet zo rampzalig massahysterie was. En zoals hierboven staat dat is inderdaad het adres :Y).

    Je krijgt tegenwoordig zowat altijd een gedrukte handtekeningkaart en reclame foldertjes teruggestuurd (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Sowieso als ik iets terug krijg zou ik al superblij zijn. (yeah)


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    En ik heb een ietsje ander adres volgensmij, dat eerste. Weet niet zeker horo xD
    Maar ik ga ook een brief naar hun sturen =D(lol)


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Ik durf niks te sturen ;x


    -

    jackstrify schreef:
    Ik durf niks te sturen ;x

    -same here-