• Vrijdag was bij ons carnavalsfeest.Daar zoenen er dus ook kinderen die bij mij in de klas zitten met gewoon meiden waar ze goed bevriend mee zijn. Ik zit dan in de tweede maar ik dacht dat je alleen doet zoenen met iemand waar je het mee hebt -leef onder een steen sinds 14 jaar-


    Queen of Hell is my name

    Het is 'in'


    Your make-up is terrible

    euh, nee. hoeft niet.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat hoeft niet. o.o


    Smiling but close to tears.

    Ik zoen ook met iemand die ik leuk vindt, maar niets mee heb =3

    Dat hoeft niet nee :')


    -

    Dat is toch gezellig? :P

    Ach, laat die kids toch doen waar ze zin in hebben, als jij weet wat je wilt; dat is toch het belangrijkste?


    Think before you act.

    Neen, dat doen ze tegenwoordig echt niet meer ;D

    Ik ken ook meisjes die elkaar ontgroenen ;x naja het is maar net waar je van houdt denk ik.


    We can only learn to love by loving.

    ik zoen ook met mensen die ik wel leuk vind maar waar ik niets mee heb


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik ben er net achter gekomen, dat het heel mooi is als je al je kusjes bewaart voor de ware. Dan is het eens zo leuk om met die persoon te zoenen.

    Okay waar slaat die uitleg op?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 18:29 ]


    Your Butt is Mine!

    Dat hoeft niet persé maar gewoon met je vriendin?:X Vaag... Ik heb vrijdag Valentijns feest!! Eerst mocht ik niet omdat ik brutaal was enzo:( Maar ik mag alsnog!!! (yeah)

    Cacharel schreef:
    Ik zoen ook met iemand die ik leuk vindt, maar niets mee heb =3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tjah, het blijkt in te zijn, maar je moet zeker geen druk voelen om het ook te doen, ofzo, hoor. Doe waar je je zelf goed bij voelt.

    xSKITT schreef:
    Ik ben er net achter gekomen, dat het heel mooi is als je al je kusjes bewaart voor de ware. Dan is het eens zo leuk om met die persoon te zoenen.

    Okay waar slaat die uitleg op?

    Maar je hebt wel gelijk! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Huh, wacht even. Met de tong?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?