• Het klinkt kinderachtig, maar ik kan niet zo goed tegen veranderingen. Tenminste, niet zoveel in één keer. Anders raak ik verward en in paniek, omdat mijn controle weg is. En nu is er ineens best veel veranderd hier. Kan iemand het nog één keer duidelijk op een rijtje zetten?x;

    - Er zijn bemiddelaars bij gekomen. (jackstrify, PUKKELxDING, Beastie)
    - Er is een mod overgestapt naar bemiddelaar. (boyiloveyou)
    - Er is een mod weg. (Swallow)
    - De crew staat ook in de ledenlijst.
    - De functie beta-reader is erbij gekomen.
    - Rutger is nu Administrator inplaats van moderator. Dit omdat hij staat vragen kreeg van users die eigelijk voor ons bedoelt waren, hij houd zich meer bezig met dingen programmeren enzo. En de administratorkleur is oranje.
    - De tooltips. Als je over een user in de ledenlijst heen gaat, dan komt daar het plaatje en naam etc. te staan. Niet het geval bij jou? Ga naar 'pagina' rechtsbovenaan je scherm en haal het vinkje weg bij 'compatibiliteitsweergave'.

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 feb 2010 - 15:10 ]


    everything, in time

    Ik denk dat ik daar ook wel aantoe ben om dat te horen XD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Er zijn nieuwe bemiddelaars -4 nieuwe,- bij gekomen en de mods + bemiddelaars en natuurlijk, Rutger zie je nu ook in de ledenlijst(: En binnenkort zullen daar dus ook de Béta-readers bij komen te staan(:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 21:08 ]


    .

    Ik snap het ook nog niet helemaal....


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Er zijn sinds gisteren nieuwe crewleden bij gekomen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 21:08 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je naar bij leden online met je muis op iemand gaat, niet klikken, zie je algemene informatie over diegene.


    Life is hard and then we die

    Ik ga het proberen :Y)

    - Er zijn bemiddelaars bij gekomen. (jackstrify, PUKKELxDING, Beastie)
    - Er is een mod overgestapt naar bemiddelaar. (boyiloveyou)
    - Er is een mod weg. (Swallow)
    - De crew staat ook in de ledenlijst.
    - De functie beta-reader is erbij gekomen.
    - Rutger heeft zijn naamkleur stiekem steeds lichter gemaakt.

    Edit Krull: Rutger is nu Administrator inplaats van moderator. Dit omdat hij staat vragen kreeg van users die eigelijk voor ons bedoelt waren, hij houd zich meer bezig met dingen programmeren enzo. En de administratorkleur is oranje! =D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 21:12 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 feb 2010 - 15:07 ]


    Your make-up is terrible

    Nou, ten eerste zijn er nieuwe bemiddelaars waaronder PUKKELxDING, Beastie en jackstrify(tell me if I'm wrong).
    Ook is Boyiloveyou overgestapt van moderator naar bemiddelaar en zijn er bèta-readers opkomst. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TeddyMurder schreef:
    Ik ga het proberen :Y)

    - Er zijn bemiddelaars bij gekomen. (jackstrify, PUKKELxDING, Beastie)
    - Er is een mod overgestapt naar bemiddelaar. (Outtamyhead)
    - Er is een mod weg. (Swallow)
    - De crew staat ook in de ledenlijst.
    - De functie beta-reader is erbij gekomen.
    - Rutger heeft zijn naamkleur stiekem steeds lichter gemaakt.

    Moet je het wel goed zeggen he, het is niet outtamyhead maar boyiloveyou die is overgestapt.

    DeKrull schreef:
    (...)
    Moet je het wel goed zeggen he, het is niet outtamyhead maar boyiloveyou die is overgestapt.


    Hahah sjit.


    Your make-up is terrible

    DeKrull schreef:
    (...)
    Moet je het wel goed zeggen he, het is niet outtamyhead maar boyiloveyou die is overgestapt.


    Maar Boyiloveyou was toch al een tijdje bemiddelaar? Of verwaar ik haar nu met iemand anders? :"X


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)

    Maar Boyiloveyou was toch al een tijdje bemiddelaar? Of verwaar ik haar nu met iemand anders? :"X
    Waarschijnlijk verwar je haar met iemand anders. Er was nog iemand, ene CR3 ofzo? Die was eerst ook bemiddelaar, maar die is opgestapt. En anders bedoel je misschien Zaitsev? Alhoewel ik me dat niet voorstellen kan :P


    Life is hard and then we die

    Hah, dankjullie! Trouwens, dat van die algemene info was me nog niet eens opgevallen.x;


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waarschijnlijk verwar je haar met iemand anders. Er was nog iemand, ene CR3 ofzo? Die was eerst ook bemiddelaar, maar die is opgestapt. En anders bedoel je misschien Zaitsev? Alhoewel ik me dat niet voorstellen kan :P


    Of die andere, RockTheFloor.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waarschijnlijk verwar je haar met iemand anders. Er was nog iemand, ene CR3 ofzo? Die was eerst ook bemiddelaar, maar die is opgestapt. En anders bedoel je misschien Zaitsev? Alhoewel ik me dat niet voorstellen kan :P

    Nee, CR7 is al heel lang weg. En toen is inderdaa RockTheFloor gestopt met mod zijn, maar toen al heel snel bemiddelaar geworden. En toen zij is opgestapt, kwamen deze 3 erbij.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waarschijnlijk verwar je haar met iemand anders. Er was nog iemand, ene CR3 ofzo? Die was eerst ook bemiddelaar, maar die is opgestapt. En anders bedoel je misschien Zaitsev? Alhoewel ik me dat niet voorstellen kan :P


    Ja ik bedoelde CR3 of zo ja(: Zaitsev zie ik dagelijks -of toch vaak,- online dus haar bedoelde ik niet(:


    .