• Ookal ben ik pas over 2 weken precies jarig, weet ik nu al een aantal van mijn cadeaus. Van mezelf krijg ik een nieuwe piercing :'D een microdermal. Van mijn ouders een paar nieuwe Uggs naar keuze. Van mijn beste vriendin, geen idee, die verzint elk jaar weer wat nieuws. En van mijn vriend weet ik het ook nog niet al vermoed ik dat ik een set Buddha2Buddha sieraden krijg.

    Al met al, een verassing is het niet meer maar ik ben er nu al wel superblij mee. Dat, en het is mijn 18e verjaardag dus dan is het extra leuk!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alvast gefeliciteerd ^^'


    He's a lion. Who Can Talk.

    Ahw! Zijn niet de minste cadeautjes!
    Haha, een meisje uit m'n klas heeft vandaag - perongeluk - haar dermal eruit gehaald. Hij zat op de bovenkant van haar pols, en ze smeerde haar armen in met iets en toen ging ze er met haar armband overheen. Ook het ijzeren dingetje wat onder d'r huid zit was eruit .. Dus er zat een gapend gat :'D


    To infinity and beyond •

    Alvast gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ora schreef:
    Ahw! Zijn niet de minste cadeautjes!
    Haha, een meisje uit m'n klas heeft vandaag - perongeluk - haar dermal eruit gehaald. Hij zat op de bovenkant van haar pols, en ze smeerde haar armen in met iets en toen ging ze er met haar armband overheen. Ook het ijzeren dingetje wat onder d'r huid zit was eruit .. Dus er zat een gapend gat :'D


    Au, pijnlijk. Ik neem hem gelukkig niet op mijn pols.
    But thanks anyways, everyone.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xSTARSHIP schreef:
    Alvast gefeliciteerd ^^'


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    xSTARSHIP schreef:
    Alvast gefeliciteerd ^^'


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Stratosphere schreef:
    Alvast gefeliciteerd! *O*


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli


    Waar ga je je piercing steken dan ?
    Als het niet op je pols is ;3

    Alvast gefeliciteerd (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."