• we moeten tijdens gym een wit t shirt aan doen, en ik had een bh aan met panterprint het scheen helemaal door, ik heb me nog nooit zo erg geschaamd, en toen riep een meisje van mijn klas ook nog heel hard naar me: 'mooie Bh heb je aan'.
    ik schaamde me kapot,
    wanneer schaamden jullie je eigenlijk???


    Haters make me Famous

    bij ons schijnen de shirts NIET door! (hoera)

    ik schaam me te vaak xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    onlangs viel ik kei hard van de trap in de metro en al mijn M&Ms vielen uit het zakje op de grond ;d iedereen lachtte me uit xd


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    onlangs viel ik kei hard van de trap in de metro en al mijn M&Ms vielen uit het zakje op de grond ;d iedereen lachtte me uit xd

    wat zielig voor de M&Ms
    (ook voor jou hoor)
    XX


    Haters make me Famous

    Waarom neem je niet een shirt mee dat niet doorschijnt o.o ?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Busamada schreef:
    Waarom neem je niet een shirt mee dat niet doorschijnt o.o ?

    ik had geen witte t-shirt die niet doorschijnen, ik dacht als ik toch een witte bh eronderaan heb zie je dat niet zo, maar was dus vergeten een witte bh aan te doen.


    Haters make me Famous

    Wij mogen zelf bepalen? o.Ô


    Destroy what destroys you.

    HoldMeDown schreef:
    Wij mogen zelf bepalen? o.Ô


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Same here. Mijn BH is van achter een felroze corset, en ik was even vergeten dat de shirtjes doorschijnen, dus opeens tijdens de gym, een jongen: "Kenza, draag jij nou een corset?" T-T


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    Same here. Mijn BH is van achter een felroze corset, en ik was even vergeten dat de shirtjes doorschijnen, dus opeens tijdens de gym, een jongen: "Kenza, draag jij nou een corset?" T-T

    wat heb je toen geantwoord??
    'ja lekker pu'
    XX


    Haters make me Famous

    wij mogen altijd zelf beslissen welke kleidng we aan doen.maar ik schaam me best vaak zoals een keer dat ik naar mijn plek liep bij natuurkunde en toen struikelde ik over mijn tas en ging ik keihard op mijn bek!!!ik stuntel echt zo vaak dat iedereen het een beetje normaal begint te vinden toch is het best schamend!!!maar vaak wel lachen!!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Voiceless schreef:
    Wij hebben ook van die doorschijnshirts, maar niemand schaamt zich ervoor :']


    it's ok to be gay!

    Ik heb elke dag wel van dat soort 'schaam-momenten' :'D

    Wij mogen onze gymkleren zelf uitkiezen, dus dat ik vet handig ;D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Attraction schreef:
    Wij mogen onze gymkleren zelf uitkiezen, dus dat ik vet handig ;D

    dat wil ik ook, is veel makkelijker dan de hele tijd te moeten kijken of je wel een wit shirtje hebt meegenomen,


    Haters make me Famous