• Nou dat overkomt dus mij hé! Ik ben dus (nja denken ze, maar weten het nu wel zeker) Dat ik dislektie heb. En nu heb ik 1 opdracht met een aantal vragen uit mijn Verzorgingswerboek niet gemaakt omdat ik op dat moment dus las dat het bij een andere paragraaf hoorde. Dus de volgende dag dat ik de les had, kijk ik weer, zie ik dat het dus bij die paragraaf hoorde. Dus ik zeg dat eerlijk. Krijg ik mijn 3e kruisje dat ik mijn huiswerk dus niet af heb. (We hebben 2 vakken van die gast)1x van Bio mijn boek niet bij omdat ik bij mijn opa en oma sliep en mijn ouders niet wisten welke boeken ik de dag erna nodig had en 1x omdat er niks als huiswerk, dat wij doorkregen, gezegd was over een 2e paragraaf. Nu heb ik dus mijn 3e kruisje, maar de leraar is ook nog eens niet eerlijk. Na het rapport nieuwe kansen. Wij hebben het rapport in Oktober ergens gekregen en in de Herfstvakantie dus eind december begin januarie heeft hij bedacht dat hij dat met nieuwe kansen niet deed! Maar nooit heeft hij dat tegen ons verteld. Dus ik zei dat en heb heel wat mensen gevraagd. Die zeiden dat hij dat in het begin van het jaar gezegd had en nu maakt hij er van dat hij dat nooit heeft gezegd. Er is totaal niet met hem te praten! Nu verwacht hij dat ik het binnen 2 dagen inlever, terwijl ik heel veel leerwerk heb, huiswerk en dus moeite heb met het leren van dingen omdat ik dislektie heb! Dus mensen met dislektie krijgen dus blijkbaar meer kruisjes??? Ik vind dit niet eerlijk! Ik vind dit eigenlijk een soort van Diskriminatie!!! Wat vinden jullie?


    I'm your bitch [:

    Die vent is echt een klootzak, maar dat wist je al (krul). Ik vind het belachelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oneerlijk!!!!
    de lomperd!!!
    (6):Y)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:06 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Dat is wel oneerlijk.
    Is het trouwens niet dyslexie? ;X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dolce schreef:
    Dat is wel oneerlijk.
    Is het trouwens niet dyslexie? ;X


    Dat weet ik niet?

    Maar ik moet dus 3 bladzijdes van de samenvatting in het boek overschrijven met heel veel lettertjes, waarvan ik juist knettergek word omdat die weglopen...


    I'm your bitch [:

    Het is heel erg belachelijk dat die gast zo reageert

    het is ook alleen een beetje dat als je goed kijkt een beetje als smoesjes klinken vooral voor een leraar die elke dag van dat soort dingen hoord (omg ik neem het voor de leraar op; ga daar snel mee stoppen)

    Ik vind dat je het met je mentor meot bespreken. Met dyslexie kan je huiswerk vermindering krijgen. Ik heb daar ook beroep op gedaan en mijn cijfers gaan heel erg goed nu zelfs.

    succes

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:12 ]


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    myms schreef:
    Het is heel erg belachelijk dat die gast zo reageert

    het is ook alleen een beetje als je goed kijkt dat het ook best een beetje als smoesjes vooral voor een leraar die elke dag van dat soort dingen hoord (omg ik neem het voor de leraar op; ga daar snel mee stoppen)

    Ik vind dat je het met je mentor meot bespreken. Met dyslexie kan je huiswerk vermindering krijgen. Ik heb daar ook beroep op gedaan en mijn cijfers gaan heel erg goed nu zelfs.

    succes


    Dankje, maar goed ik ben heel vaak naar mijn mentor geweest en die wilt nu dus een gesprek met mij en die gast aan gaan OMDAT hij ook zijn collega gelooft...En als ik het morgen dus niet inlever, dan gaat hij zeggen dat ik 2 uur na moet komen, terwijl ik niet na kan komen omdat ik opgehaald word en mijn ouders mij ophalen omdat ik met een arm zit waarmee ik nog steeds niet mag fietsen. En mijn ouders werken en op mijn rooster afgesproken hebben om mij op te halen! En niet kunnen wachten tot dat ik klaar ben met nablijven.


    I'm your bitch [:

    Dolce schreef:
    Dat is wel oneerlijk.
    Is het trouwens niet dyslexie? ;X

    Het is inderdaad Dyslexie, maar iemand die dat heeft is meestal ook niet zo goed in spelling.

    Maar ik vind inderdaad dat die leraar ook niet juist handelt. Hij moet zich aan, de afspraken die hij maakt heeft houden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:23 ]


    .

    ik vind het oneerlijk, bij ons krijgen ze daarvoor geen straf


    Love is sweet BK

    Wat een mongool.
    Wat is je straf btw? -ik kan helpen? NERD NERD NEEEERD-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    MrHangover schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet?

    Maar ik moet dus 3 bladzijdes van de samenvatting in het boek overschrijven met heel veel lettertjes, waarvan ik juist knettergek word omdat die weglopen...

    Ik zou het niet overschrijven. Als je er niet aan uit kunt, moet je het maar laten liggen. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Dankje, maar goed ik ben heel vaak naar mijn mentor geweest en die wilt nu dus een gesprek met mij en die gast aan gaan OMDAT hij ook zijn collega gelooft...En als ik het morgen dus niet inlever, dan gaat hij zeggen dat ik 2 uur na moet komen, terwijl ik niet na kan komen omdat ik opgehaald word en mijn ouders mij ophalen omdat ik met een arm zit waarmee ik nog steeds niet mag fietsen. En mijn ouders werken en op mijn rooster afgesproken hebben om mij op te halen! En niet kunnen wachten tot dat ik klaar ben met nablijven.


    Als je naar een andere leraar gaat die je vertrouwd of de persoon op school die kinderen helpt die dyslexie/ADHD/of een andere leerstoornis hebben. Misschien helpt dat.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 19:24 ]


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    Het moet dus morgen af zijn Én de meeste leraren die hier over gaan hebben zelf les. maar als hij me nablijven oplegt, loop ik de klas uit en ga meteen richting mijn teamleider toe! Want ik pik dit gewoon niet!


    I'm your bitch [:

    Voiceless schreef:
    Die vent is echt een klootzak, maar dat wist je al (krul). Ik vind het belachelijk.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Damn dat is kut. Heb het er even met je moeder over wat zij vind. Ook de hele situatie over de kruisjes en dat hij nooit gezegd heeft dat het ineens niet meer zou tellen. Is ze het niet met je eens dan zul je dat strafwerk denk ik toch maar beter wel gewoon kunnen maken. Tot zover het lukt en als je het niet af hebt, jammer dan. Zit het je nog steeds dwars, ga dan zeker naar het afdelingshoofd. Als jij je daardoor gediscrimineerd voelt moet die man op dat gedrag aangesproken worden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Klote. Succes (:


    your eyes are like stars in the night.