• Nu dat mijn voet slaapt vroeg ik het me ineens af. Is het echt zo wanneer je dat dus hebt -dat je voet slaapt- en je er met je volle gewicht gaat op staan je hem kan breken?

    Ik heb echt geen idee o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik zovaak gedaan, maar tot nu toe niet gebeurd :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook al eens gehoord, maar ik heb het ook al zo vaak gedaan en het is nog nooit gebeurd...
    Dus ik weet eigenlijk niet of het wel waar is


    dream, dare, fly!

    Dat lijkt me eeeeeeng!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Allison schreef:
    Ik heb echt geen idee o.o


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat nog noooit gehoord hoor :X Volgens mij kan dat niet want je bot word er niet zwakker van, en je spieren zitten er nog altijd omheen, hetzij wat minder sterk en wat minder actief, maar ze zijn er nog steeds.


    Your make-up is terrible

    je kent het wel als je hele tijd met voet slapen in zelfde houding blijft dat je niks meer voelt..
    net of je geen bot erin hebt..

    en toen stapte ik keer van de fiets af..en je gaat dan door dat gevoel door je enkel..toen deed hij een knikje..en dat deed zo'n pijn..hij werd mega dik..2 dagen thuis gezeten en week op krukken gelopen!
    Ben nu echt bang met zoiets als me voetslaapt..!

    dus ga snel in andere houding en blijf niet zo zitten zodat je dat ook krijgt

    Geen idee. Maar ik heb dat ook heelvaak, dan slapen mijn beide voeten en dan loop ik echt vet vaag de trap af haha.


    when words fail, music speaks.

    Ik denk van niet (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Misschien als je net verkeerd stapt ofzo, maar het vergroot niet de kans, het enige verschil is dat er geen bloedtoevoer meer naar je voet was voor een tijdje.


    Life is hard and then we die

    Of dat kan weet ik niet en dat heb ik inderdaad ook altijd gehoord van -je mag niet stampen of staan anders kan je hem breken-, maar je kunt er wel door je enkelbanden in of zelfs afscheuren.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik dacht van wel..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik weet niet,
    maar keertje stapte ik af van me fiets en me beide voeten sliepen dus ik ging op me bek, :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Cakje schreef:
    Ik weet niet,
    maar keertje stapte ik af van me fiets en me beide voeten sliepen dus ik ging op me bek, :Y)


    ja zoiets had ik ook met 1 voet..en toen moest ik dus op krukken van ziekenhuis XD

    Ja dat kan. ^^
    Heb mijn fout een keer zwaar gekneusd, door erop te gaan rechtstaan toen hij sliep.

    Gewoon vlugge beweging en huppa, het is zo gebeurd. :')