• Je komt ze bijna niet tegen?


    Dus,


    -xXx- Hensen

    Geschrevn door de echte TOMxMYBOY: Julllie meoten net denken dat deze topic gemaakt is door mijzelf.. hij is gemaakt door hensen zoals er ook al onderstaat (zie hierboven).......En niet door mij!


    rise and fall of my pants

    Denk het,
    Kimmi, ik gebruik de Tokio Hotel filter, anders kom ik alleen nog op TH love storys

    Mijn vriendin is TH-hater
    Ze heeft ook een profiel.
    MAGICDAY
    Maar ga nou niet zeiken bij haar, want ze is SUPerleuk x'D
    Ik heb een bandje met haar
    (A)

    vast welxD
    alleen die houden zich wat stiller denk ik


    I am an idiot, I move.

    ik vind da eigenlijk maar dom die haters, geen fan ok maar hater
    alle,ze kennen de leden niet persoonlijk, bij mijn weten kun je alleen maar iemand egt haten als ge ze persoonlijk kent
    de fans overdrijven wel een beetje,een beetje veel eigelijk maar de haters kunnen ook overdrijven met fototjes en blogs en al die dingen
    mijn allerbeste vriendin is een TH-hater, vroeger was ze fan maar toen ze helemaal een hype geworden zijn dan wou ze geen fan meer zijn
    ik begrijp haar wel, dan moest je iedere keer concureren ofda ge een egte fan was of nie en nu da de JB een hype zijn is da rond TH massasveel verstilt hier in België

    da moest ik gwn eventjes zeggn

    jaahh die zijn er ook :p
    maar ik ben het niet :D

    ik haat ze niet maar vind ze ook niet leuk


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Niemand haat Tokio Hotel.
    Want ge kent ze niet. Je kan maar iemand haten of ervan houd als je ze kent.

    Adôh, mijn klas zit vol, en er zitten een paar op quizlet dus.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Haat is nogal een groot woord eigenlijk... Ik bedoel; hoe kun je iemand nu écht haten als je die niet eens kent? Nee, ik haat ze niet, maar ik vind ze ook niet leuk. Gewoon neutraal. Als je fan bent en TH leuk vind moet je dat vooral blijven doen! ^-^ Als je maar geen creepy stalker wordt xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haten? Dat is niet het perfecte woord. In elk geval niet als je de muziek niet leuk vindt, en dus geen fan bent. Ik vind een Anti-TH hyves nergens op slaan. Je kan iemand haten, maar alleen als je diegene persoonlijk kent, en dat is dus niet zo. Aan de andere kant.. De Anti-TH-haters-hyve gaat ook veel te ver. Die lopen even een potje te schelden over die 'haters'. Gek hè, dat er soms fikse ruzies ontstaan tussen fans en niet-fans, maar die dan haters worden genoemd.
    Ik ben geen hater, ik ben fan van ze. Dat betekent niet gelijk dat iedereen fan moet zijn.
    Althans, als ik geen fan zou zijn en ik werd beschreven als hater zou ik dan toch wel boos worden, vooral om het feit je het dan gewoon niet leuk vindt. En ik snap best dat haters gek worden van geobsedeerde fans ofzo. Dat is eigenlijk best logisch.
    Ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben, dus als een niet-fan een opmerking maakt over TH waar sommige TH-fans het niet mee eens zijn wordt er (bij wijze van spreken) een antihyve voor die persoon gemaakt.
    Absurd.
    Laat elkaar toch gewoon.


    -

    Vast wel zeker. O.O
    Ik in elk geval nii. :Y)


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben geen th-fan meer,was het wel en erger me aan de fans soms ja. ik haat ze niet,ik vind ze gewoon niet luek meer. niet als band,niet als individuelen


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben geen th-fan meer,was het wel en erger me aan de fans soms ja. ik haat ze niet,ik vind ze gewoon niet luek meer. niet als band,niet als individuelen


    Indeed.
    Ik vind ook dat sommige fans echt over-the-top gaan met hun fan-zijn-gedoe. Niet normaal gewoon. En als je dan op hun taalgebruik tegenover 'gewone' fans of niet-fans let, is dat echt absurd.


    -

    Waarschijnlijk wel. Die zitten overal. Net zoals de fans; die vind je ook overal. Maar volgens mij laten de meesten dat gewoon niet zien.

    Ik ben fan, maar ik leef in een buurt waar ik als fan word gedicrimineerd. Ik snap dat mensen geen fan zijn.
    En ik laat ze maar lkkr ensow.
    ^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3