• Ja, ik was net naar een filmpje aan het kijken op youtube wanneer ik plots iets voelde kriebelen op mijn been.
    Eerst dacht ik dat ik gewoon jeuk had, maar toen ik aan mijn been voelde, voelde ik dat er iets zat.
    Ik had dus mijn vingers er omheen gesloten en het op mijn bureau gelegd om te kijken wat het was.
    Bleek het verdorie een kleine teek te zijn.
    Het was echt klein, had een geel lijfje en zwarte pootjes.
    In eerste instantie wilde ik het doodslaan met iets, maar wanneer dit niet echt lukte, heb ik het gewoon met een zakdoekje door het toilet gespoeld.

    Ik voel me echt heel vies nu en heb echt overal jeuk. (cat)
    Het is omdat ik zulke beesten echt haat, dat ik er enorm van ben geschrokken.
    Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft het beestje me niet kunnen bijten.
    Hebben jullie ooit al een teek op je lichaam gehad?
    Als dat het geval is, doet zo'n beet eigenlijk pijn?
    Ikzelf ben nog nooit gebeten door een teek dus ik zou het ook niet weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nog nooit gebeten door een teek, maar ik ben wel bang voor die beestjes. Ik ben wel al eens gestoken door een wesp, op mijn verjaardag nota bene. En ja, dat deed pijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik ben nog nooit gebeten door een teek, maar ik ben wel bang voor die beestjes. Ik ben wel al eens gestoken door een wesp, op mijn verjaardag nota bene. En ja, dat deed pijn.

    Yep, ik ook al door een wesp of een bij.
    Weet het niet exact meer, maar het deed toen ook redelijk pijn.
    Ik was gestoken in mijn hals nadat ik een glazen flesje uit de struiken wilde halen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb ooit een teek gehad, op mijn sleutelbeen zat het kleine monster. Het deed geen pijn en mijn moeder heeft hem succesvol van mijn lijf kunnen verwijderen zonder iets achter te laten. Gelukkig maar want ik had geen zin om de ziekte van Lyme te krijgen (verlamd je en je sterft er aan op langere termijn).


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb in totaal drie tekenbeten gehad denk ik. Je voelt het niet als ze je bijten, en als ze er uit worden gehaald voel je dat meestal ook niet

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 6:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Toen ik klein was in mijn nek. (een grote) ze dachten vorig jaar even dat ik de ziekte van lyme had, maar dat was gelukkig niet het geval.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn hond had ooit een teek op zijn oor, die heeft toen als een klein kind lopen janken zodat ik dacht dat er echt iets vreselijks aan de hand was^^
    Helemaal in paniek naar de dierenarts, bleek het een stomme teek te zijn. (Gelukkig maar, want ik was al aan veel ergere dingen aan het denken)
    Maar dat hij er zo van over zijn toeren was bewees toch dat het pijn moet doen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mijn broertje heeft er ooit een op zijn schouder gehad als kind, hij zei dat het zijn vriend was en vond het verschrikkelijk dat mijn moeder die eruit haalde. Ikzelf heb er nooit een gehad en daar ben ik blij mee.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn kat heeft nog wel eens teken. Ik zelf heb het nog nooit gehad.


    26 - 02 - '16

    Nog nooit een gehad en dat hou ik graag zo :Y)


    wat was dit ookalweer

    Mijn hond is een wandelend tekenhotel (cat)
    Ik ben dan meestal degene die ze eruit moet halen, maar hij blijft er wel altijd rustig onder (tenzij het te lang duurt, of wanneer hij gewoon zijn neus ertussen wil steken)
    Maarik zelf gelukkig nog niet. Ik heb een helel aan zo'n beesten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb vorig jaar voor het eerst een teek gehad. Was op mijn buik. Ik had het niet gevoeld en opeens zag ik een zwart puntje.
    Had er toen eerst parfum opgespoten (laten ze makkelijker los) en toen met een pincet eraf getrokken (bij gebrek aan een tekenpincet). Het eraf trekken voel je wel want die wil natuurlijk niet loslaten. Maar ik had hem helemaal en toen heb ik hem in de wc gegooid en dorgespoeld.

    Vorige week liep er opeens een kleine teek over mijn voet. Meteen weggedaan en het heeft dan niet gebeten, maar ik heb mijn vriend wel gevraagd om mij eens na te kijken op teken. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dat al twee keer gehad. Een keer van op kamp te gaan en een keer van bij een vriendin te blijven slapen. Maar de hadden een grote tuin en ik denk dat ie daar van kwam. Hoe dan ook, als een teek je bijt, moet je die echt goed verwijderen, want die laatste heeft mijn vriend er uit gehaald en dat is eigenlijk alles behalve gemakkelijk. Je kan daar namelijk echt vuile dingen van krijgen als dat niet goed verwijderd is (de kop durft bij sommige blijven zitten).

    Dit is nog een van de properste beten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukkig had de teek je nog niet gebeten! Zelf heb ik nog nooit een teek op mijn lichaam gehad, zover ik weet. Onze katten wel best vaak en onze hond had er deze week een hele kleine net boven z'n oog. Echt vervelende beestjes.


    You are beautiful, you are love.

    Ik!
    Op de scouts, haha het was in mijn lies. Zelf voelde ik er niets van, maar toen ik naar de hudo ging zag ik hem zitten.
    De leiding heeft hem er dan uitgehaalt, maar dat doet echt damn veel zeer.
    Ze hadden een stukje huid mee.
    Maar naar het schijnt kan je de ziekte van lyme krijgen. Dat zie je aan de ringen errond.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 10:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mascot schreef:
    Ik heb ooit een teek gehad, op mijn sleutelbeen zat het kleine monster. Het deed geen pijn en mijn moeder heeft hem succesvol van mijn lijf kunnen verwijderen zonder iets achter te laten. Gelukkig maar want ik had geen zin om de ziekte van Lyme te krijgen (verlamd je en je sterft er aan op langere termijn).

    Het is niet meteen 'n doodvonnis. Als je er vroeg bij bent, dan is 't vaak goed te behandelen.


    "I shut my eyes in order to see.'