• Ja, vandaag op school ging iemand écht te ver. Ik sta dus altijd met een groepje meisjes in de pauze. Zo ongeveer 6/7 daarvan mag ik, 1 persoon dus niet. Dat is echt het meest domme mens dat ik ooit heb gezien. Maar iig, back to the point.

    Zij gooit al haar afval van dr af. Als ze een verpakking heeft van een koekje ofzo, hoppa, op de grond. Zilverpapier, op de grond. Pakje drinken, op die grond. Ik ben dus een béétje te netjes [behalve op mn kamer, nevermind] en gooi alles in de prullenbak. Maar zij staat meestal zo'n meter van de prullenbak, nee hoor, op de grond.

    Maar vandaag had ze dus pizza bij zich [ik dacht al meteen; wtf? ><]. En wat doet ze; Pizza naar mensen gaan gooien! Dat was dus echt het respectloze wat ze ooit gedaan heeft. Ik was echt even bang dat ze ook naar mij ging gooien, omdat ze alles naar mij gooit >< thankgod niet, maar ik heb écht een hekel aan mensen die alles van zich afgooien.

    Als ik een grote bek geef daarover gaat ze enorm dom lachen, waardoor de rest ook gaat lachen, waar ik geen zin in heb. Dat is dus geen optie. Wie hulp? D:


    Destroy what destroys you.

    Ik zou 'r serieus verraden :$


    Life is hard and then we die

    Leg haar uit dat je niet langer met haar omgaat als ze zich zo zielig gedraagt, en praat er anders met je andere vriendinnen over?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou 'r serieus verraden :$


    Als ik dat doe, krijg ik problemen met iedereen, omdat iedereen haar mag >< daar heb ik ook niet echt zin in.


    Destroy what destroys you.

    Omg als er één ding is waar ik niet tegen kan, is het dát en dan zeker als ze ook nog eens iets naar me toe willen gooien ook! Serieus, ik heb een gastje een bloedneus geslagen daardoor en toen was het gelijk over.

    -luister niet naar mij, ik heb slechte invloed op je,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vraag haar waarom ze dat doet :')

    Misschien heeft ze een goeie verklaring.


    --

    Ik gooi ook altijd alles op de grond :')
    Daar zijn konzjersjes voor :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    HoldMeDown schreef:
    (...)

    Als ik dat doe, krijg ik problemen met iedereen, omdat iedereen haar mag >< daar heb ik ook niet echt zin in.
    Anoniem?


    Life is hard and then we die

    Strychnine schreef:
    Leg haar uit dat je niet langer met haar omgaat als ze zich zo zielig gedraagt, en praat er anders met je andere vriendinnen over?


    Zij heeft een nog grotere hekel aan mij dan ik aan haar, en de rest van mijn vriendinnen mag haar ook. Ze gaan me gewoon keihard uitlachen als ze iets doms bij me doet.


    Destroy what destroys you.

    Maar ik gooi niet met pizza.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 19:54 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    TerrorQueen schreef:
    Omg als er één ding is waar ik niet tegen kan, is het dát en dan zeker als ze ook nog eens iets naar me toe willen gooien ook! Serieus, ik heb een gastje een bloedneus geslagen daardoor en toen was het gelijk over.

    -luister niet naar mij, ik heb slechte invloed op je,-


    -doet precies hetzelfde, alleen dan in scheldende vorm-


    Destroy what destroys you.

    Heart schreef:
    Vraag haar waarom ze dat doet :')

    Misschien heeft ze een goeie verklaring.


    nah, nee, lijkt me niet. misschien is ze te lui, te dik en kan ze niet meer lopen -meen ik serieus-


    Destroy what destroys you.

    Sealine schreef:
    Ik gooi ook altijd alles op de grond :')
    Daar zijn konzjersjes voor :')
    Dat is niet waar. Conciërges zijn er om het gebouw schoon te houden, niet om jouw troep op te ruimen.


    Life is hard and then we die

    Als wij dat doen, kunnen we gelijk strafcorvé verwachten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Als wij dat doen, kunnen we gelijk strafcorvé verwachten.


    Bij ons ook, alleen die concierges letten niet goed op ><


    Destroy what destroys you.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is niet waar. Conciërges zijn er om het gebouw schoon te houden, niet om jouw troep op te ruimen.

    En troep word gemaakt door leerlingen, dus ruimen ze als nog míjn troep op.


    I'd rather go naked than wear fur.