• Hele soundtrack.

    Youtube versie.

    Zonder Kerli klinkt het veel beter, naar mijn zeggen. Ik vindt haar stem er nietzo bij passen. Maar dat is mijn mening, het nummer is wel geweldig! <3


    Edit: De rest van de soundtrack is ook in de full version te beluisteren :Y)

    Edit2: Na al 30 keer geluisterd te hebben, vindt ik Kerli's stem ineens wel leuk x]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 14:48 ]


    -

    ik vind het wel mooi :]
    maar ik denk dat het veel beter zou zijn zonder Kerli.


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    NOOOH WHOW. Oh, zo gaaf (flower)
    Kan echt niet wachten op de film, maar ik vind Kerli een beetje wegvallen. Niet dat ik vind dat Kerli weg gehaald zou moeten, ik vind het wel leuk om Bill een keer te horen zingen met een meisje.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het wel een beetje raar, alleen vind ik dat Kerli vaak de teksten zingt waar de muziek zachtjes op de achtergrond is en Bill vaak mee harde muziek zingt waar je nauwelijks zijn stem nog hoort en als je hem hoort dan hoor je ook Kerli vaak meezingen en dat vind ik niet zo leuk eraan maar ja dat is mijn mening. IK heb trouwens niks tegen Kerli alleen vind ik het niet zo leuke liedje.


    FireFlies Above My Head

    Je hebt het gelijk dat haar stem er niet bij past haha. :') Je hoort haar bijna niet ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik vind die Kerli dat lied echt vercracken - Gelukkig hoor je Bill z'n stem beter. Weet niet waar die Kerli vandaan komt, maar ik vind haar stem echt niet mooi.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    De lyrics staan er wel bij dit filmpje: -> http://www.youtube.com/watch?v=Iv39M11iq2A


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    In het begin klinkt Bill nogal 'lui'...
    Maar ik vind `m opzich wel mooi, naar mijn mening mooier dan wat ik van de Humanoid-cd heb gehoord.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind'm echt mooiii <3
    xoxo


    The Words are like Stones in my Heart~

    Na één keer luisteren, vind ik 'm eigenlijk wel vet. ;3


    You'll never dream alone. <3

    Me likes <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Super leuk liedje!
    Alleen vind ik Kerli's stem een beetje vreemd.
    Maar dat ligt vast aan mij.


    One Day you'll remember me...

    Elphaba schreef:
    In het begin klinkt Bill nogal 'lui'...
    Maar ik vind `m opzich wel mooi, naar mijn mening mooier dan wat ik van de Humanoid-cd heb gehoord.


    Dat had ik ook !
    Misschien omdat dit geen Duitse tegenhanger heeft en ze direct uit het Engels gedacht hebben.

    Ze klinken qua muziek ook harder, iets wat ik stiekem heel leuk vind bij hun.
    Dat had ik al bij hun 'Instant Karma'-cover ^^.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Dat is echt een leuk lied <3
    Vooral om TH ^^


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    UNCOMMON schreef:
    _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Volgens mij zou het veél beter zijn zonder Kerli :]
    Hun stemmen passen niet bij elkaar.