• Oke er zit dus zo`n jongen bij mij in de klas en hij zit in een rolstoel

    Das natuurlijk allemaal heel zielig enzoo maar hij word dus met alles voor getrokken.
    Zo heeft hij 2 kluisjes, maar altijd eerder weg en laater komen, hij hoeft met heel veel dingen bij gym niet mee te doen (hij kan wel lopen enzoo hoor en eigelijk alles alleen niet zo lang op zijn benen staan)


    maar nu vond in het begin de klas het niet erg enzoo, maar nou moeten we telkens bijna alles doen wa hij zegt enzoo als hij wel mee doet met gym is hij de baas doet hij niet mee is hij schijts enzoo

    Dus nu dacht ik is dat eerlijk of niet
    zelf vind ik van niet want ik heb zelf ook mijn problemen maar niemand houd daar rekening mee

    so tell me what you think>??<


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Ik vind dat bestwel oneerlijk?
    Waarom nouweer 2 kluisjes?


    Smiling but close to tears.

    Hij is gehandicapt, natuurlijk krijgt hij voorrang! Die jongen is anders als ons, hij heeft meer hulp nodig en wij zijn veel zelfstandiger.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik snap je probleem, ik zou me ook al meteen aan hem gaan ergeren. Naja, ik vind het een beetje oneerlijk.

    Ik vind het opzich eerlijk, hij kan niet te lang op zijn benen staan en moet daarvoor in een rolstoel. Die ziekte/of wat het ook mag zijn, zal vast niet fijn zijn. Des te meer moet jij je beseffen dat jij wel gewoon mee kan doen met sport, dat jij wel gewoon heel Amsterdam rond kan lopen, zonder in een rolstoel te zitten. 2 kluisjes vindt ik overbodig, maar dat met gym snap ik wel. Ik vind het eerlijk. En dat de baas spelen, dat is gewoon zijn karakter, dat komt denk ik niet doordat hij in een rolstoel zit.

    ik vind het opzich eerlijk hoor :]
    ik snap dat je je eraan stoort enzo maar hij zit in een rolstoel en kan blijkbaar veel dingen die jullie wel kunnen niet. (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik snap heel goed dat die jongen bepaalde voorrechten heeft, ik vind dat dat niet meer dan normaal is.
    Maar 2 kluisjes, wtf? Mensen in een rolstoel hebben niet 2x zoveel boeken als de rest, toch?


    I clicked my heels and wished for you.

    ik snap het, maar eigenlijk is het best oneerlijk,want hij is dan misschien gehandicapt maar dan hoeft hij nog niet de baas te zijn over jullie tijdens gym,
    daar moet je wel over praten en anders gewoon weigeren om dat te doen, het is in het begin best stom maar het moet hem niet naar zijn kop stijgen
    maar ik snap het aan de andere kant ook van hem , maar 2 kluisjes is wel overdreven.
    maar dat is mijn mening
    XXx

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 18:26 ]


    Haters make me Famous

    Hij moet ook wat te doen hebben aangezien hij bijna nooit kan meedoen met gym.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het niet eerlijk dat hij te laat mag komen en eerder weg mag gaan. Dat mogen wij toch ook niet? Maar ik snap wel dat hij een beetje wordt voorgetrokken.

    DARKxMIRROR schreef:
    ik vind het opzich eerlijk hoor :]
    ik snap dat je je eraan stoort enzo maar hij zit in een rolstoel en kan blijkbaar veel dingen die jullie wel kunnen niet. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xCullen schreef:
    Ik vind het niet eerlijk dat hij te laat mag komen en eerder weg mag gaan. Dat mogen wij toch ook niet? Maar ik snap wel dat hij een beetje wordt voorgetrokken.


    Ja en dat van dat kluisje is ook niet echt eerlijk.


    Even a white rose has a black shadow.

    xCullen schreef:
    Ik vind het niet eerlijk dat hij te laat mag komen en eerder weg mag gaan. Dat mogen wij toch ook niet? Maar ik snap wel dat hij een beetje wordt voorgetrokken.


    Dat is waarschijnlijk omdat hij dan beter bij zijn kluisjes kan. Twee kluisjes vind ik wel overdreven, maar kom op. Die jongen heeft er niet zelf om gevraagd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    xCullen schreef:
    Ik vind het niet eerlijk dat hij te laat mag komen en eerder weg mag gaan. Dat mogen wij toch ook niet? Maar ik snap wel dat hij een beetje wordt voorgetrokken.

    Ik snap je probleem wel maar ja die jongen kan zelfs niets aan z'n handicap doen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik snap je probleem wel maar ja die jongen kan zelfs niets aan z'n handicap doen


    Daar ben ik het wel mee eens, maar toch is het wel onneerlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.