• Nou niet bepaald.
    Mijn duimnagel was een stukje van naar binnen gebogen, dus ik moet hem helemaal afknippen, en nu kan ik niet meer sms'n - ik had hem iets te kort afgeknipt & ik heb samsubng star. Dus nu moet ik er een pen bij pakken om te typen. Gaat me best al handig af, je typ tenminste wel goed. Haha.

    Wie heeft dat ook wel eens meegemaakt?
    Nepnagels zijn trouwens geen optie, te lang, kan ik ook niet mee typen. Lol.

    Ik. Ik had altijd lange nagels, maar ik begon te nagelbijten. Toen besloot ik ze om allemaal af te knippen, maar net iets te kort. Toch groeien ze weer snel aan hoor ^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    xBlackAngel schreef:
    Ik. Ik had altijd lange nagels, maar ik begon te nagelbijten. Toen besloot ik ze om allemaal af te knippen, maar net iets te kort. Toch groeien ze weer snel aan hoor ^^

    De rest wel, alleen mijn duim doet er wel een eeuwigheid over. Lijkt 't ;D

    O ik haha. Vorig jaar of 2 jaar geleden kreeg ik acrielnagels voor mijn bday en toen kon ik niet typen haha. En toen was ik er net aan gewend toen gingen ze er een voor een af ;p


    when words fail, music speaks.

    Ik heb lange nagels, en nee, ik gebruik geen nepnagels.
    Een meisje dat ik kende van toneelschool had ze zelfs op d'r tenen.
    UBERMEGAFANTASTICfail.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mentai schreef:
    Ik heb lange nagels, en nee, ik gebruik geen nepnagels.
    Een meisje dat ik kende van toneelschool had ze zelfs op d'r tenen.
    UBERMEGAFANTASTICfail.

    Nepnagels op je tenen? Gatsie!

    Blijkbaar kan het :Y)
    En dan van die lelijke Birkenwhatevers d'rbij.
    Kon zo in Paris Hilton's new BFF.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mentai schreef:
    Blijkbaar kan het :Y)
    En dan van die lelijke Birkenwhatevers d'rbij.
    Kon zo in Paris Hilton's new BFF.

    Birkenstocks lopen wel lekker, en Paris H. my new BFF is leuk :3
    Maar iel, nepnagels op je tenen, nee bedankt.

    Ieheh, inderdaad.
    ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha ^^
    nooit gehad


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    mijn nagels worden in de winter altijd super onsterk, en dus nu zijn ze zo altijd aan het splitsen, dus moet ik ze wel kort houden --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Dat heb ik nu. Mijn nagel was ingescheurd, dus ik moest hem er wel afknippen. Maar nu is ie echt heel kort, en het doet zeer als je het aanraakt D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, zelf heb ik het nog nooit gehad :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Mijn nagels groeien véél te snel. Knip ik ze vandaag kort zijn ze morgen weer lang ;l


    All this dampness is damp.

    Mijn nagels scheuren altijd. Behalve mijn duimen. Ik heb aan mijn mobiel een soort gitaarplug (of hoe het ook heet) hangen zodat ik altijd kan typen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.