• Ik ben iemand die van rock/metal houd en erg druk ben. Maar ik word rustig van piano muziek, water en donder.
    Bv. Als ik heel erg boos ben ga ik altijd naar het water kijken.

    Dat vind ik raar Ô.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat zijn geen rare dingen, dat zijn van die typische dingen waar ongeveer iedereen rustig van word x'D (Oké, donder niet :3)


    Alis volat propriis.

    Filmmuziek, game-muziek is misschien ook wat voor je C: Wel goede, sommige kunnen ook nogal hard zijn.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 22:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dazs nieet echt raaar.
    Bmij is raar ; als ik boos ben gaa ik naar hardrock,Rock gewoon harde muziek luuistrn endan wordt ik rustig xp.

    Van onweer word ik altijd heel rustig, al van jongs af aan. Ik ben er nooit bang voor geweest. Misschien is de gedachte dat de mens nietig is vergeleken met de natuur, ondanks onze eigen problemen op de een of andere manier rustgevend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word ook rustig vn water =D.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik word rustig van uit de lucht stortende regen die ik tegen het dak hoor kletteren. En onweer word ik inderdaad ook rustig van, en ik heb het ook nooit eng gevonden.
    En als ik 's avonds in mijn bed lig met allebei mijn oortjes in, en niets anders hoor dan de muziek die ik op heb.
    En van in bad gaan word ik ook heel rustig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik word rustig van uit de lucht stortende regen die ik tegen het dak hoor kletteren. En onweer word ik inderdaad ook rustig van, en ik heb het ook nooit eng gevonden.
    En als ik 's avonds in mijn bed lig met allebei mijn oortjes in, en niets anders hoor dan de muziek die ik op heb.
    En van in bad gaan word ik ook heel rustig.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.