• Ja, want dat vind ik interessant om te weten :'D

    Ik een lang zwart jurkje, met daaroverheen een zwart-wit gestreept shit. En een grijze legging, zwarte uggs, en ik draag een knalrood sjaaltje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Groene trui, lange gouden ketting met een vogeltje aan, lederen riem, zwarte kousen, jeans en niet-bijeenpassend Banana Moon ondergoed (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Een hele licht grijze jegging, een donkergrijs shirt met een wit/beige lang wollen vest erover heen en mooie zwarte sokken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En grijze broek, en en wit bloesje erop. En en riem eromheen. En ik draag geen schoenen. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb een joggings broek aan met een xl-nike t-shirt :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Een blauwe pyjama met witte hartjes (AHAHA XD) en zwarte sloffen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Een shirt van Bring Me The Horizon en een grijnze skinny. en pantoffels. :'D


    we were young but we were blind.

    Een candystring (cat)

    Gestreepte kniekousen, sloffen, paarse broek, paars shirt, wit vest en mijn zwarte mutsje n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn sportkleding nog. Ik ga zo douchen. (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zwart shirt met een gekleurd hart, een vest met een vogel en boom (beide zwart) een spijkerbroek en mijn zwarte sokken met sloffen :'D
    En ofcourse ondergoed.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een wit T-shirt met lange mouwen, een blauw vestje, een jeansbroek, buine botjes, twee grote blauwe armbanden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zwarte broek, roze riem, zwart-grijs gestreept shirtje en het kettingetje dat ik van mijn vriend kreeg.

    Hetzelfde als op deze foto ^^
    Baggyskinny's, roze vestachtig ding met zwart hemdje eronder, en mijn blauw/goud/bruin/wit/roze Visions. :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    naaaaakt. :X

    neegrapje :]
    jeaans,
    met topje.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    hellokitty pyjamabroek en grijze trui en bruineberen pantoffels ;'P


    it's true; i love you.

    Paulfrank vest & een grijze skinny & zwarte allstars van lak (dance)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 20:36 ]


    ailoveejoee.