• Wie kijkt er hier graag in de spiegel, want er zijn veel mensen die kun spiegelbeeld ontwijken, of mensen die altijd in de spiegel kijken xD

    Ik ben verslaafd aan men spiegelbeeld (hoe erg het ook klinkt) als ik in de auto zit kijk ik altijd in dat spiegeltje, in iedere kamer sta ik altijd wel eens in een spiegel te kijken, en ik kijk ook vaak in ramen om te zien hoe men haar ligt, en als ik echt geen spiegel bij me heb (op festivals bv) kijk ik in iemand z'n zonnebril XD

    klinkt overdreven hé, nouja, men ouders zijn het dan ook hartstikke beu, maar ik kan het gewoon niet laten

    klein beetje ijdel (A)


    en hoe zit het bij jullie? =D

    Ik kijk áltijd naar mezelf >.< In een spiegel, in het glas van een raam, in de reflectie van het water. Ik zit er niet mee, mn ouders gelukkig ook niet >.<
    Wha! Een zonnebril! Daar ben ik nog nooit opgekomen! Maar ik heb dan ook altijd een spiegel bij me [A]


    Moof

    Ik ben ook altijd spastisch over m'n haar. Ik kijk echt overal of het goed zit omdat dat het enige is wat ik mooi aan mezelf vind, als het goed zit dan.

    Ik kijk áltijd naar mezelf >.< In een spiegel, in het glas van een raam, in de reflectie van het water. Ik zit er niet mee, mn ouders gelukkig ook niet >.<
    Wha! Een zonnebril! Daar ben ik nog nooit opgekomen! Maar ik heb dan ook altijd een spiegel bij me [A]

    wahaha ^^

    Ik ben ook altijd spastisch over m'n haar. Ik kijk echt overal of het goed zit omdat dat het enige is wat ik mooi aan mezelf vind, als het goed zit dan.

    jah toen ik onlangs naar Walibi ging was dat echt zo, na iedere attractie men haar goed leggen xD echt onbegonne werk

    Ik ben ook altijd spastisch over m'n haar. Ik kijk echt overal of het goed zit omdat dat het enige is wat ik mooi aan mezelf vind, als het goed zit dan.

    Dat heb ik dus ook. Ik kan er niet tegen als mn haar niet goed zit. Dan heb ik altijd een petje op ofzo om het te verbergen >.<


    Moof

    M.n Zus schrijft met lippestift op d'r spiegel ,,Maar mestal kijk ik ff of me haren goed zitte


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Bij mij is het nog erger xD
    Ik kijk ook altijd in de spiegel
    maar dan als ik op straat loop, kijk ik in elk raam, naar mezelf. Ramen van huizen, winkels, zelfs van auto's
    Ik vind ramen de beste uitvinding sinds de spiegel xD

    M.n Zus schrijft met lippestift op d'r spiegel ,,Maar mestal kijk ik ff of me haren goed zitte

    Dat doe ik ook wel eens =D Met Felrode lippenstift. Maar dat doe ik alleen voor een Sign. Ik moet het ook weer schoonmaken en dat is een teringkarweitje.


    Moof

    nou kijk is naar men foto's in men fb de eerste zijn ALLEMAAL voor de spiegel(zet je wel reacties?(flower)) enja ik sta steeds voor de spiegel ook en trek soms van die gekke gezichtn ofzo of oefen blikken voor op de foto

    niet normaal I know xD

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bij mij is het nog erger xD
    Ik kijk ook altijd in de spiegel
    maar dan als ik op straat loop, kijk ik in elk raam, naar mezelf. Ramen van huizen, winkels, zelfs van auto's
    Ik vind ramen de beste uitvinding sinds de spiegel xD

    Jah bij mij is het ook zo ^^

    (...)
    Dat doe ik ook wel eens =D Met Felrode lippenstift. Maar dat doe ik alleen voor een Sign. Ik moet het ook weer schoonmaken en dat is een teringkarweitje.



    ja maar zi laat t gewoon allemaal zitte dr staan egt de gekste dinge op


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^


    Jah bij mij is het ook zo ^^


    FIEUW dan ben ik niet de enigste xD



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: overquote te veel)