• Jullie weten vast wel dat ik helemaal weg was van een jongen? Nou, ik kom er dus nu via via achter dat hij verkering heeft met M. Ik dacht dat het wederzijds was, we hebben immers al lopen zoenen. Wie weet hoe lang hij haar al leuk vond. Fucking hell. Sorry voor mijn gescheld, maar mijn frustratie moest er even uit. - Nee, ik kan hem niets kwalijk nemen, ik had hem niet verteld dat ik hem leuk vondt, maar ik dacht dat ik dat wel uitstraalde?

    Fuckerdefuck.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Dankjewel, mijn vriendin geeft vrijdag een feestje, dan ga ik gewoon helemaal los.


    toon hem dat je je alleen ook kunt amuseren(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, tuurlijk zoenen met elkaar is voor de lol. Serieus daaruit kan hij toch wel al op maken dat je hem leuk vond. -serieus die jeugd van tegenwoordig, ja nu klink ik heel oud- Vind het echt lullig voor je (flower) <3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Vertrouw nooit op jongens!


    Get outta my head!

    softspoken schreef:
    (...)

    toon hem dat je je alleen ook kunt amuseren(A)

    Hij komt niet, godzijdank!

    MrsHangover schreef:
    Nee, tuurlijk zoenen met elkaar is voor de lol. Serieus daaruit kan hij toch wel al op maken dat je hem leuk vond. -serieus die jeugd van tegenwoordig, ja nu klink ik heel oud- Vind het echt lullig voor je (flower) <3.

    Ja, dat vond ik ook al! Sommige jongens zijn zo blind. Dankjewel <3

    omg, die stomme jongens toch, maar dit is echt erg. Zien jongens dan nooit dat als een meisje hun leuk vind?


    We are only a moment.

    Jongens zijn nu eenmaal klootzakken ;x


    Never run out of reasons to smile...

    En je vertelde me nog wel met een big smile dat je met hem had gezoend en helemaal in love met hem was, en dan flikt-ie je dit?
    Echt serieus, wat een flikker.
    Ik bespaar je de andere scheldwoorden, maar wat een teringjoch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wat een klootmongool.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cacharel schreef:
    (...)
    Ja, dat vond ik ook al! Sommige jongens zijn zo blind. Dankjewel <3
    Ik vergat trouwens nog iets heel belangrijks. Als hij zoiets flikt, is hij jou niet waard. Ook al is/was hij misschien nog zo leuk. Dan zakt hij maar in de stront (6) :((


    Wie du mir, so ich dir.

    Jezus. Wat een godvergeten loser.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Predictable schreef:
    Omg, wat een naaistreek ;o Afschieten die handel. Maar, dat hij dan met jou gaat zoenen en dan vervolgens met een ander meisje neemt. Wat een player ;o


    Indeed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar je hebt met hem gezoend ?
    Wat een rotte klootzak, je verdient vééééél beter dan die stomme player. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Dankjewel voor jullie haat reacties, als ik ze zo mag noemen. Het doet me erg doet dat jullie vinden dat ik beter verdien. Ik dacht bij hem echt alles gevonden te hebben. Ik voelde me veilig in zijn armen, zijn hartslag maakte me rustig. Zijn geur liet me zweven. Damn, en elke keer opnieuw.

    Wat een loserrrr.


    I'd rather go naked than wear fur.