• Ja, normaal heb ik niet zo'n hekel aan de sneeuw. Het is koud, maar dan blijf ik wel binnen.

    Maar het zit zo: Morgen ga ik een jongen M. in het echt ontmoeten, die ik heb ontmoet op Omegle. Alleen het grote probleem is: het sneeuwt. En als het dan te glad is, kan hij niet op zijn motor naar de stad komen. Dat was ook al in de kerstvakantie, toen wij eigenlijk wilde afspreken, maar toen sneeuwde het ook al.

    Dus als het blijft sneeuwen/vriezen gaat het weer niet door en ben ik flink pissig. Nu allemaal maar hopen dat het morgen allemaal doorgaat.

    Wish me luck :Y)


    Think before you act.

    ik hoop voor je dat het gaat stoppen.(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hoop voor jou dat het terug warm wordt (en voor mezelf stiekem ook, want ik haat sneeuw vanaf nu)


    Get outta my head!

    Ik hoop voor jou dat het morgen niet meer vriest en dat je die M kan ontmoeten! (:


    Never run out of reasons to smile...

    OuttamyHead schreef:
    Ik hoop voor jou dat het terug warm wordt (en voor mezelf stiekem ook, want ik haat sneeuw.)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hoop voor jou en mezelf dat het weer lekker warm wordt! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb het ook helemaal gehad met die rotsneeuw. Maar helaas: ze zeggen dat het dinsdag weer enorm gaat sneeuwen. Damn. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha, omegle. ;3
    Ik haat de sneeuw ook op het moment. De eerste keer was het nog leuk, maar nu is het zo stom. Het is koud, en ik schuif voortdurend uit. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had al tegen een vriend uit India gezegd, dat ik alle sneeuw aan hem zou geven. Alleen weet ik niet hoe ik dat kan verwezelijken. xD


    Think before you act.

    Ik hoop voor je dat het weg is. Van mij mag het ook weg. Klote sneeuw D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zal zeker voor je duimen zodat je hem kunt ontmoeten (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OuttamyHead schreef:
    Ik hoop voor jou dat het terug warm wordt (en voor mezelf stiekem ook, want ik haat sneeuw vanaf nu)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Thingies schreef:
    Ik zal zeker voor je duimen zodat je hem kunt ontmoeten (krul)


    Thank you (krul) Mag ik hem ook schoppen als hij niet met de bus of fiets als alternatief gaat? (A)


    Think before you act.

    Lucide schreef:
    (...)

    Thank you (krul) Mag ik hem ook schoppen als hij niet met de bus of fiets als alternatief gaat? (A)

    Precies, en dan kom ik je helpen. Hij moet maar een manier bedenken om bij jou te komen. Laat hij zijn motor maar thuis, patser dat hij is (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Precies, en dan kom ik je helpen. Hij moet maar een manier bedenken om bij jou te komen. Laat hij zijn motor maar thuis, patser dat hij is (cat)


    Ik heb nog wel een paar mooie hooivorken in de schuur staan. (A) Help je een handje mee? Soms kunnen jongens ook zo moeilijk doen (en dan zeggen zie iets over ons).

    Ik mocht al een keer bij hem achterop. (cool)


    Think before you act.

    OuttamyHead schreef:
    Ik hoop voor jou dat het terug warm wordt (en voor mezelf stiekem ook, want ik haat sneeuw vanaf nu)


    Change, the only good thing in this world.