• Verdorie, verdorie, verdorie!!
    Ik kan Disney wel wurgen!
    Er schijnt een wet te zijn dat er tussen de release van de film in de bios en de release van de dvd -edit- meer dan 4 maanden moet zitten, zodat de bioscoop genoeg tijd heeft om de film aan de consument aan te bieden.
    Nu heeft Disney aangekondigd de dvd in juni te willen releasen, na ongeveer 4 maanden dus.
    Hier zijn Europa en Amerika het niet mee eens, en nu gaan ze Alice in Wonderland niet draaien in de bioscoop.
    Like, omg, wat een sukkels.
    Verdorie!!! Stomme disney. Ze kunnen het toch wel een maandje opschuiven :(

    Helaas jongens, geen Alice in Wonderland voor ons.
    Bron

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 16:44 ]


    Life is hard and then we die

    Apfoe, ik heb net even gekeken op de site van onze bioscoop: Daar staat dat hij toch nog steeds verwacht wordt.

    ReinaNewMoon schreef:
    Ik las het net:O
    en ik wil hem graag kijken!:D
    dus ik hoop dat die bij mij in de buurt wel gewoon draait!

    ik hoop dat die bij ons in de buurt ook gewoon doorgaat :X


    I solemny swear i am up to no good

    Maar die film is in 3D! Dat kan de meerderheid van de bevolking alleen maar in de bios zien! Daar gaat Disney heus wel een oplossing voor zoeken.
    En er hangen overal in de bios al posters, de trailer wordt uitgezonden.. Dan kunnen ze het niet maken om 'm niet te gaan draaien.
    (En wedden dat deze film meer gaat opbrengen dan een doorsnee 4-maanden-draaiende film, zelfs als hij maar voor korte tijd uitgezonden mag worden?)


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    ik was vrijdag in de bios maar daar hingen wel grote posters en alles dus ik denk dat hij in zwolle wel door gaat maar ik kan dat ook fout hebben


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Verdómme!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat een naaierij. Ik wil hem in de bios zien ;o

    sacred schreef:
    Dat is echt dom van Disney.


    None but ourselves can free our minds.

    Thingies schreef:
    Stomme piemels (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    gelukkig heb ik strange n.n

    Dat zou echt sucken. 0o

    Ik denk dat hij bij ons gewoon gaat draaien, want ze maken er nu echt heel veel reclame voor enzo. We zullen wel zien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Trouwens, SHIT.
    Nu zien we Johnny Depp niet schitteren op dat grote witte doek.
    -boos-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als dat echt zo is ga ik expres die DVD niet kopen. tss ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Closure schreef:
    Kaka.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fantasyst schreef:
    Maar die film is in 3D! Dat kan de meerderheid van de bevolking alleen maar in de bios zien! Daar gaat Disney heus wel een oplossing voor zoeken.
    En er hangen overal in de bios al posters, de trailer wordt uitgezonden.. Dan kunnen ze het niet maken om 'm niet te gaan draaien.
    (En wedden dat deze film meer gaat opbrengen dan een doorsnee 4-maanden-draaiende film, zelfs als hij maar voor korte tijd uitgezonden mag worden?)
    Nou, het is niet echt een film van het jaar.

    OT: Mij boeit het niet, het lijkt me niet echt een film voor mij. Maar dan kijken jullie 'm toch op DVD? D:


    I live for the applause, you will die for it.