• EN ze delen er gratis Starbucks uit.
    Mijn zus liet het juist weten. Juist, terwijl ze tegen mijn moeder zei in de voormiddag. En ze zei ook dat ze het haatte omdat ze het commercieel vond en nu is ze er zelf 3x gaan drinken, en mijn moeder liet ook niets weten hoor. En ze weten nog dat ik er aan verslaafd ben, ja ik klink misschien als een zaag maar ik ben zo kwaad. En ook omdat ze zeiden dat ze gingen openen op de 23ste.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 17:53 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    oeeh vet dat ze dat gratis doen:'D
    but wel sucky voor jou


    Why don't you break my heart

    hahah, het is niet het einde van de wereld (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Eigenlijk, kan het niet zijn dat ze gelogen heeft om jou te koeieneren?


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Eigenlijk, kan het niet zijn dat ze gelogen heeft om jou te koeieneren?

    Nee want mijn moeder deed mee en die kan niet liegen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Omg!meen je dat?ik woon 4 straten verder van die starbucks delen ze nog steeds gratis uit??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Omg!meen je dat?ik woon 4 straten verder van die starbucks delen ze nog steeds gratis uit??

    Ik denk het wel, rennen! x'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Oehh jammie! :9~
    Ik ga begin maart met mijn nicht naar daar om Starbucks te drinken .. en terwijl gaan we ook eens naar de zoo. =D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeees <3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    DARKxMIRROR schreef:
    hahah, het is niet het einde van de wereld (krul)

    Eigenlijk wel.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    oe wanneer delen ze die uit alleen vandaag of ?


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    oe wanneer delen ze die uit alleen vandaag of ?

    Dat weet ik niet.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik wil ook gratis hebben. o.o

    Godver, gisteren was ik er nog!

    AH! Ik was er gister nog over bezig: Wanneer zou die Starbucks open gaan in A'pen? DAMN ik wil er naartoe :9~

    Omg ik benvandaag geweest en ben nu verslaaft,morgen ga ik ik zeker terug:9~


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.