• Steeds meer hoor je gescheld in songs. Zoals bijvoorbeeld Fuck you van lily allen, of horseshoes and handgrenades van green day waarbij de eerste zin "i'm not fucking around" is. ik persoonlijk vind het niet erg, ofzo, maar mijn ouders zeuren er telkens over als ze zo'n song horen.

    Mijn ouders vinden het liedje Fuck You geniaal, haha.
    Maar ik interesseer me daar niet zo in.
    Alleen als er bij van die Nederlandse rapnummers zijn, dan hoor je daar veel 'kanker' in. Dat hoeft voor mij niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind dat echt geweldig. Maar zoals Dealer zegt, schelden met een ziekte gaat voor mij te ver.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Ik vind dat echt geweldig. Maar zoals Dealer zegt, schelden met een ziekte gaat voor mij te ver.


    your eyes are like stars in the night.

    Beamsville schreef:
    Ik vind dat echt geweldig. Maar zoals Dealer zegt, schelden met een ziekte gaat voor mij te ver.

    Je haalt me de woorden uit m'n mond.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Schelden vind ik nu persoonlijk niet zo erg in een liedje, maar het mag ook niet een heel liedje door gescheld zijn (ik wil liedje met een boodschap :Y)) and al helemaal niet met een of andere ziekte.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dat is leuk,
    luister Hollywood Undead - Everywhere I Go eens. 8DD


    ok

    booooeiend. Hun tekst, hun liedje. Als zij daar in willen schelden, met wat dan ook, dan is dat wat hun willen uiten in muziek dus tja het zij zo. Het enige dat je eraan kan doen als je tegen schelden bent is het zelf niet doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als ze schelden in zo'n nummer en ik vind het ook niet zo erg als ze met ziektes gaan schelden in nummers, ik heb er de laatste tijd helemaal geen moeite meer mee ondanks een vriendin, tante en oma aan kanker zijn overleden en heel veel in de familie het hebben of hadden..


    dream, dare, fly!

    Moeten zij weten, mij maakt het niet uit. :')
    Die softe liedjes vind ik nou ook weer niets. Dat ze over God gaan zingen, dat hoeft van mij ook weer niet.
    (Hiermee beledig ik niemand en/of zijn/haar geloof dus ga me niet aanvallen)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    bedoel je zoals sexy bitch?:Y)
    nou die zingen me ouders met voole borst meexD
    :X


    I live in myn own Cinderella story .

    Mijn ouders luisteren gewoon niet als ik naar muziek luister. Dus ze horen het niet als er scheldwoorden in voorkomen.

    Volgens mij boeit dat hun niet.
    Je mag elk woord hier in huis zeggen, dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    lol, daarom luister(de) ik Mindless Self Indulgence ook niet als m'n ouders er waren :')
    maar liedjes waar gewoon 'fuck' in voor komt, daar maak ik me niet echt druk om :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het gewoon normaal (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nostalgia schreef:
    lol, daarom luister(de) ik Mindless Self Indulgence ook niet als m'n ouders er waren :')
    maar liedjes waar gewoon 'fuck' in voor komt, daar maak ik me niet echt druk om :)

    Stupid Motherfucker! Dat liedje is leuk :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.