• [...] is een stille, mysterieuze zwadderaar. Ze krijgt niet zo veel aandacht van de Zwadderaars, en heeft het 7 jaar moeten doen met één niet al te trouwe vriendin [...]. Het schoolhoofd Perkamentus is gestorven en in zijn plaats heeft Severus Sneep nu de leiding. Door deze aanpak, voelen de 3 afdelingen Ravenklauw, Huffelpuf en vooral Griffoendor zich niet veilig. Maar [..] ziet die dingen niet, het enige waar ze nog oog voor heeft is de nieuwste dooddoener Draco Malfoy. Hij is onmogelijk te bereiken, heeft een vriendin en is redelijk absent op Zweinstein. Door al deze kwade en duistere tijden heen, organiseert Minerva Anderling 'Het gemaskerde bal'. Dit is om alle angsten te 'maskeren', eens in de maand. Doordat [..] visioenen krijgt over Draco's dood besluit ze hem aan te spreken op het bal, wat ze beter niet had moeten doen.


    Ik heb 5 rollen in de aanbieding. :
    Hoofpersoon. Desolate
    Hoofdpersoon ontrouwe vriendin. Maiden
    Vriendin Draco Malfoy. 2ne1
    Dooddoener spion. EvaOverdreva
    Hoofdpersoon trouwe vriendinnen. Concentrate & EmmaJonas

    Gevraagde info:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd -16/17-:
    Karaktereigenschappen:
    Foto:
    Lovestatus:
    Extra?:


    Vol en bedankt voor de aanmeldingen. (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 14:05 ]


    we've only said goodbye with words

    Ik wil proberen hoofdpersoon


    Volledige naam: Mary Crystall
    Roepnaam: Crystall,diamand
    Leeftijd -16/17-:17
    Karaktereigenschappen:
    Foto:http://lh3.ggpht.com/elaing.zhang/RzPyeX3O5YI/AAAAAAAAGVM/WEWNfhlpzAk/s800/496d9e4a020017xk.jpg deze of dezehttp://images.loqu.com/contents/856/454/image/2009-01-10/5_6.jpg
    Lovestatus: Single
    Extra?: Treed vaak op voor mensen en kan goed zingen

    Volledige naam: Sanne joker
    Roepnaam: joker/joke
    Leeftijd -16/17-: 16
    Karaktereigenschappen: leergierig, slim, bijdehand, aardig, weet altijd alles beter
    Foto:komtzo
    Lovestatus: bezet door ron
    Extra?: heeft talent voor het verzorgen van fabeldieren


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vriendin Draco Malfoy.
    info komt

    Volledige naam: Jennifer Allison Smith
    Roepnaam: Jen, Jenny
    Leeftijd -16/17-: 16
    Karaktereigenschappen: spontaan, nieuwsgierig, choatisch, aardig.
    Foto: http://i649.photobucket.com/albums/uu215/xTaraxFoordx/blue-eyed-girl.jpg
    Lovestatus: bezet door Draco
    Extra?: Kan goed met dieren omgaan, en slecht met halfbloedjes

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 18:02 ]

    picca:klik

    en ik wil trouwe vriendin zijn:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Naomi Anne Broadway.
    Roepnaam: Nao of gewoon Naomi.
    Leeftijd: 16.
    Karaktereigenschappen: verlegen, stil, rap geïrriteerd, koppig, vriendelijk, beleefd, sarcastisch, rap gekwetst, goede vriendin, laat haar rap beïnvloeden, trekt zich niet te veel van dingen aan, onhandig, vindt school wel belangrijk maar is geen nerd.
    Foto: HEY NAO.
    Lovestatus: verliefd.
    Extra? Haar absolute hobby is tekenen.

    Hoofdpersoon of trouwe vrienden (: . Als het de hoofdpersoon niet is, is de verliefd op Anthony Hewitt uit Zwadderich.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hoofdpersoon

    Volledige naam; Alyssa Nichols.
    Roepnaam; Alyssa en bijnaam; Lyss, Lyssa enzo. (:
    Leeftijd; net zo oud als Draco in het verhaal. (:
    Karaktereigenschappen;Stil, verlegen, slim, trekt zich veel van andermans mening aan, vriendelijk, beleefd en behulpzaam.
    Foto;Die?
    Lovestatus;Verliefd.
    Extra;Stiekeme crush op Draco. (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 19:50 ]


    everything, in time

    Hoofdpersoon trouwe vriendin
    Volledige naam: Ariëlle Thari McRiven
    Roepnaam: Jelle of Thari
    Leeftijd -16/17-: 16
    Karaktereigenschappen: Gezellig, spraakzaam, sociaal, eerlijk, levendig, slim, koppig, nieuwschierig
    Foto: Ariëlle Thari McRiven
    Lovestatus: Verliefd op Fred Weasley, Gryffindor
    Extra?: Dochter van heel krachtige en beroemde heksen en tovenaars + is een natuurtalent in Gedaanteverwisselingen, is Faunaat; rosse vos


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ik wil wel proberen voor de
    Dooddoener spion

    Volledige naam: Tracy Barclay
    Roepnaam: gewoon Tracy of Trace(Trees)
    Leeftijd : 16
    Karaktereigenschappen: Rustig,Slim,Sirieus,Stil,Mistirieus,Eenzaam,beetje Verlegen,maar soms heel Sadistisch.
    Foto: Nihi
    Lovestatus: Eerst niet verlieft,krijgt mischien later een Crush op Draco,maar die is al op *iemand anders (=Hooftpersoon duh :P(A))*
    Extra?: Ze houd een dagboek bij en wilt eigenlijk helemaal geen Dooddoener zijn,maarja ze durft toch niet te klagen.


    Beetje goed zo? xD :$

    ~


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Vriendin Draco Malfoy.

    Volledige naam:Mary Ann Swan
    Roepnaam: Mary ann
    Leeftijd ;17
    Karaktereigenschappen: kan sluw, gemeen en bitchy zijn tegen modderbloedjes, en zorgzaam, lief en behulpzaam voor haar vrienden.
    Is net zoals Draco dooddoener, want haar vader is dooddoener en heeft puur bloed
    Foto: klik
    Lovestatus: super, is in Love met Draco<3
    Extra?: Werd gedwongen om dooddoener te worden,aangezien haar hele familie dat is.
    Door dat en door zweinstein heeft ze Draco leren kennen e heeft het niet zo met modderbloedjes.

    Laat je iets weten :)?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 22:31 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Dankje voor de rol ^^ . Laat me weten wanneer het eerste deel online staat :].


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Concentrate schreef:
    Dankje voor de rol ^^ . Laat me weten wanneer het eerste deel online staat :].


    Graag gedaan, ik heb de cover net af en zal denk ik maar beginnen met de proloog.


    we've only said goodbye with words

    Dankje zeer voor de rol <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.