• vandaag heb ik een twilight boek gekocht.Mijn eerste ever.mijn vriendin heeft een twilight obsessie(ik een harry potter)en ze zij dat het boek geweldig was.dus ik gekocht,ik ebn er alleen nog nei in begonnen

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen films/boeken van Twilight gezien en ben ook niet van plan om het te kijken/lezen ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veel plezier ermee n__n


    Alis volat propriis.

    Ik heb de eerste ook (: en ik heb 'm net uit, maar ik wil de rest ook wel :)
    veel plezier met je boek :'D
    ik heb ook 'n beetje 'n harry potter obsessie ^^
    ik heb eigenlijk van bijna alles een obsessie :')

    Ik krijg de 3 boeken maandag op m'n verjaardag. xD


    I've got your back like a bra strap.

    ik ben gwoon zwaar verslaafd, en ik kan volgens mij de 1e film uit mijn hoofd opzeggen!


    Alis volat propriis

    Ravel schreef:
    Ik heb geen films/boeken van Twilight gezien en ben ook niet van plan om het te kijken/lezen ;$

    Veel plezier ermee (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb alle 4 de delen gelezen en ze zijn eht wel waard :)


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik vind de boeken eigenlijk erg k-t, ik heb de moeite niet gedaan om New Moon nog te lezen.


    All this dampness is damp.

    'T is een goed boek :]


    Let's do this poo

    ik heb de boeken n_n

    Leuk! Veel plezier ermee!
    Ik vond de boeken wel leuker dan de film, en je moet ze echt allemaal lezen=)

    &twiddict
    ik heb de film zo vaak gezien, dat ik ook bijna alles kan mee zeggen, echt erg!(baby)


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Ik vind de boeken beter dan de films.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De komende dagen zit jij niet meer op Quizlet. Ik ben geen fan meer van Twilight, maar ik weet wel dat de boeken heel veslavend waren en je bleef maar doorlezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb alleen de films gezien, maar ik wil de boeken ook lezen :3
    Veel plezier ermee ^.^