• Ik wil even heél eerlijk jullie mening;
    Mijn moeder heeft de hele avond zitten zeiken dat ze mee wilt naar TokioHotel. Ze zeikt al 2 jaar lang dat ze Bill & Tom wilt zien. En ze verdedigd hun ook altijd als er weer zo'n fan-hater-gevecht is ;p En ik vertelde dat tegen een vriendin, zij heeft nog een ticket over. En raad wie dat ticket kreeg?Inderdaad, mn moeder kreeg het. Halleluja, ze zit van blijdschap al de hele avond te zingen van TokioHotel. Ze gaat morgen koele kleren kopen zegt ze,om op het concert te dragen --'
    Nu even een vraag; is dat belachelijk als je moeder meegaat naar TokioHotel? Of is het oké?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 23:24 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mijn moeder heeft ze al 2x gezien

    En nu wilt ze plots niet meer mee


    Your Butt is Mine!

    Beastie schreef:
    Eigenlijk snap ik niet waarom je die vraag nog stelt, lol.
    Is gewoon hetzelfde als kinderen erheen gaan alleen is ze wat ouder? D:

    Ja je hebt gelijk,
    maar geloof me, soms is ze écht nog een kind.
    En slechter nog :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    En? Je moeder hoort hun graag, nou en. Ik ga zowat altijd met mijn moeder naar concerten en ik vind het niet erg. Er zit me ook niemand raar aan te staren of zo hoor ><

    Ehm eigenlijk wel, omdat ik Tokio Hotel niet echt kan plaatsen bij een moeder.. Ze is best wel fanatiek d'r in en als ze op 't concert ook zo is, dan zou ik me wel schamen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aparte moeder x]
    Wel leuk dat ze het ook leuk vindt,,
    maar ik zou me toch een beetje schamen..hihi..


    The Truth is always merciless

    hahahaha x'D. Sorry, dat vind ik gewoon erg komisch. Je moeder is een fangirl. Niks mis mee? :3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 9:41 ]


    All this dampness is damp.

    Ik vind dat best wel cool ^^
    Mijn moeder gaat ook mee en ze vind het ook wel leuk maar niet zo eigenlijk.. ze staat niet te zingen en zo ^^ Alleen als ik even de CD op heb staan en mijn vader eigenlijk ook ^^

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik vind dat behoorlijk... Uh.. -KUCH- dom. D=
    Dan ben ik eigenlijk wel blij dat mijn vader alles haat wat in de richting van zwart komt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik zou het niet zo tof vinden, dan heb ik liever dat zij met haar vrienden gaat en ik met de mijne. Maar als je het zelf niet erg vind, moet je gewoon met je moeder gaan :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Oeh ik zou blij zijn met zo'n moeder. :'D

    En ik vind dat niet zo belachelijk. Mijn pa is 14 juni ook meegegaan en hij vond ze ontzettend goed, dus hij gaat de 25ste ook weer mee. ^^
    Ik vind het leuk dat hij mee gaat en ze ook zo graag hoort. :]


    Let the Night embrace you

    Ik zou het niet leuk vinden. maar ik en mijn moeder komen ook niet goed overeen, en dat ligt bij jou misschien anders.
    Eigenlijk hangt dat er denk ik vanaf hoe je moeder als persoon is en doet het er niet toe dat het je moeder is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jij hebt een coole moeder (;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het is hartstikke oké. :]
    Je moet het zo zien; je ma heeft het geld. En heck, who cares dat het je ma is? ^^


    we were young but we were blind.

    Euh..
    Ik zou me doodschamen =$
    Leuk dat je moeder dezelfde muziekstyl heeft, maar moest mijn moeder meewillen, zou ik nogal hard op haar beginnen roepen =$


    Has no one told you she's not breathing?

    Eigenlijk zo ik ook zo een moeder willen, hoor :'D En mijn nonkel gaat met ons mee. En dat heb ik zelf aan hem gevraagd. Haha :'D nuja, hij betaald mijn ticket en nu hebben we vervoer + hij is wel cool. Hihi. Hij kent niet eens één liedje van Tokio hotel, buiten de hits dan. :'D


    Some people make the world special just by being in it