• Ik had een vriendje en hij heet Thimo. Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij niet meer voelde dat ik een deel uitmaakte in zijn leven en dat we elkaar niet buiten school mochten zien van mijn moeder. Dat vond ik juist erg kut. Ik natuurlijk huilen, want het was erg moeilijk voor mij. Toen de volgende dag heb ik tegen hem gezegt dat ik nog van hem hou en hij zei "oke". En toen dacht ik: 'Hij dus niet van mij.' En toen een week later heb ik weer met hem gesproken en zei dat ik nog hoopte dat het goed komt en hij zei: 'Ik weet het niet.' En toen vroeg ik: 'Hou je nog wel van mij.' En hij zei: 'Ik weet het niet.' En toen ben ik naar de wc gegaan samen met een vriendin en ging weer huilen. En paar weken terug ben ik gaan vragen aan hem of we weer gewoon vrienden konden zijn en met elkaar konden omgaan, want ik kon niet tegen dat we elkaar telkens negeerde, na hij meer mij. Maar hij vond het goed en we waren weer vrienden. En nu nog steeds, maar af en toe hij doet nog steeds afstandelijk. Ik weet zelf ook het is een moeilijke tijd nu. Maar we zijn al 2 maanden verder en ik wil gewoon met hem om kunnen gaan. Maar af en toe is het nog wel moeilijk voor mij als ik hem zie, want hij zit zelfs in mijn klas. En we hebben allebei alle lessen samen, behalve met tekenen, dan heeft hij aardrijkskunde. Elke avond zat ik nog te huilen, omdat ik hem erg mis. En ik hoop echt zo erg dat het nog goed komt en of hij het nog eens wilt proberen. Maar ik denk niet dat hij het wil. Er zit zo'n meisje in de klas, ik vind haar echt zo'n *piep*wijf, en ja ze dnekt dat ze wat is bij de jongens en ja Thimo vind haar aardig. Maar als ik hun hoor praten, dan word ik gewoon boos. Mn vriendinnen zeiden ook van: "Hij geeft te weinig aandacht aan je en het lijkt of hij er geen zin in heeft als jij er bent." En zelf had ik het ook door, maar eerst niet, omdat ik verliefd ben. Echt wat moet ik doen om hem te vergeten? Ik heb geprobeert iemand anders leuk te vinden, er is al een andere jongen, maar ben nog bang dat ik Thimo maar niet kan vergeten. Wat moet ik doen?

    Xoxo'<3

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 13:53 ]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Zoiets gaat niet zomaar over. (ik ben mijn ex, zelfs nu het bijna een jaar uit is, nog steeds niet vergeten)
    Het enige dat ik je aan kan raden is: blijf niet hopen. Als het goed komt, dan komt het vanzelf goed. Zo niet, dan moet je dat ook accepteren. Als je maar blijf hopen, dan kan je het nooit los laten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dank je. Zelf dacht ik daar ook aan, en zat zelf te dneken: ik ga gewoon niet meer achteraan. Want zelf deed hij ook nergens moeite voor, alles moest ik zelf doen en ja, dan ben ik wel weer blij dat het uit is, maar is toch dan wel weer moeilijk omdat ik hem mis


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    Dank je. Zelf dacht ik daar ook aan, en zat zelf te dneken: ik ga gewoon niet meer achteraan. Want zelf deed hij ook nergens moeite voor, alles moest ik zelf doen en ja, dan ben ik wel weer blij dat het uit is, maar is toch dan wel weer moeilijk omdat ik hem mis

    Zou ik ook niet doen nee. Als hij geen moeite doet voor jou, dan is hij jou niet waard.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aan jou verhaal te zien is hij (hoe vervelend en heartbreaking het voor jou ook is) gewoon klaar met jou en wil hij je niet meer terug, anders zou hij wel anders tegen je doen.
    Vergeet het, en blijf niet achter hem aanlopen, dat irriteert hem alleen maar want hij wil toch niets meer met je.
    Ik ken dit gevoel, en het is moeilijk mee om te gaan. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt met mijn exvriend en het heeft een hele tijd geduurd voor ik er écht overheen was. Probeer deze jongen niet meer te zien als iemand naar wie je smacht, maar gewoon als een vriendelijke knul. Het is moeilijk, maar het is de enigste manier. Zoals Miauw al schreef, blijf niet hopen, want op die manier zul je jezelf pijn blijven doen.

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes (roos)


    ars moriendi

    Je vergeet hem niet, maar naarmate de tijd leer je er gewoon me leven & neem je er vrede mee en word je verliefd op een andere jongen. Ga gewoon veel doen met je vriendinnen, zodat je de tijd niet hebt aan hem te denken.


    None but ourselves can free our minds.

    Ja dat heb ik nu dus ook. Vriendschap is lastig na een relatie.
    Je kan hopen wat je wilt, maar die jongen komt niet meer terug. Je kunt niets anders doen dan doorgaan met je leven en nieuwe jongens leren kennen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zoiets gaat niet altijd even snel, je vergeet nooit van je leven een ex, ik denk ook nog wel eens aan m'n ex, ookal heb ik een vriendje nu, maar je ex heeft veel voor je betekent, dus dat blijft altijd even, je moet gewoon proberen te aanvaarden dat jullie allebei verder moeten gaan, zonder elkaar, en misschien nieuwe mensen ontmoeten? dat hielp bij mij ook..

    Dank jullie wel (flower)


    Maybe part of loving is learning to let go...

    pff ik heb hetzelfde probleem, echt precies het zelfde. alleen zit mijn ex niet bij me in de klas & zit hij te kloten met een ander wijf. Misschien werkt contact tijdelijk verbreken? niet msnen, bellen smsen of wat dan ook. probeer ik nu ook.
    sterkte in ieder geval.:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tijd heelt alle wonden, my dear.


    Life is hard and then we die

    Oh dat is echt balen. Vergeet hem gewoon (;


    Nothing last forever, if we both know hearts can change