• Ik heb me vandaag op school ziekgemeld omdat ik moe en niet zo lekker was en een presentatie had voor Engels die ik niet had voorbereid. (Daar had ik ooit een topic over geopend. Mijn lerares mag mij niet en dus moest ik als enige vóór de vakantie mijn presentatie doen.)
    Kom ik thuis, word ik écht misselijk en krijg ik buikpijn en hoofdpijn.
    Best wel ironisch eigenlijk, maar ach. Ik heb me iig niet voor niks ziekgemeld :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Oja die stommerd die jou altijd afzeikt. Arme jij. Het is wel zo, dat als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt 'ik ben ziek' dat je vanzelf ziek word. Beterschap (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, geweldig. Beterschap! (flower)

    haha, dat had mijn pa ook, hij zei vorige week dat hij ziek was, en toen was hij 3 dagen niet gaan werken, en deze week was hij vanaf disdag ziek, haha.


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik ook vet vaak. Dan ga ik zogenaamd 'ziek naar huis' en dan krijg ik later nog echt hoofdpijn ook :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cacharel schreef:
    Haha, geweldig. Beterschap! (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Slecht karma!


    Get outta my head!

    Haha ;'D
    Ik heb lekker vakantie ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    MrsHangover schreef:
    Oja die stommerd die jou altijd afzeikt. Arme jij. Het is wel zo, dat als je maar vaak genoeg tegen jezelf zegt 'ik ben ziek' dat je vanzelf ziek word. Beterschap (flower)

    Ghaha, dat had ik even nodig.
    Ja, maar ik had niet verwacht dat dat ook echt zou gebeuren :'D
    Dankjewel!


    I clicked my heels and wished for you.

    Veel beterschap!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cacharel schreef:
    Haha, geweldig. Beterschap! (flower)

    Dankjewel :')


    I clicked my heels and wished for you.

    En btw hoofdpijn en buikpijn zijn symptomen die je zelf kan oproepen. Misschien omdat je zo hard bezig was met te faken dat je het echt opgeroepen hebt..


    Get outta my head!

    Haha, dat is echt toevallig :'D
    Maar, veel beterschap, moest je nog ziek zijn (:


    Never run out of reasons to smile...