• Queen of the damned gaat over een vampier Shin. Hij heeft jaren slapend door gebracht. Na zo'n 100 jaar word hij gewekt door rock/metal muziek. Hij maakt een besluit en wil niet langer meer verborgen blijven voor de wereld. Hij wil aandacht en beroemd worden en word een rock ster. Zijn muziek maakt bij andere vampieren, verschillende gevoelens los en Shin moet oppassen voor de moordlustige tegenstanders.
    Aylin is een student bij Talamsca. Dat is een geheim genootschap. Deze doen al 1000den jaren het bovennatuurlijke in de gaten houden. Ze schrijven het ook op. Ze begint de wannabe rock ster vampier Shin te ontdekken. Het is een echt werk en besluit een verdere onderzoek in te stellen. Ze gaat opzoek naar zijn verleden. Ze zoekt hem op en krijgt een emotionele band met hem. Maar dan wordt Akasha wakker. Zij is "The queen of the damned" Daardoor heeft ze haar eigen plannen met Shin.


    Is het goed genoeg? Het word gebaseerd op de film Queen of the damned! Ik vond het een mooie film, daarom wil ik hierover dus een storie maken. Maar wel met mijn eigen persoontjes (A)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 21:56 ]


    I'm your bitch [:

    word nog wat ^^

    Nice,,, word denk ik wel wat :)

    yes My lOVE

    iTS Good enough
    LY
    xxMIMIenPIPxx

    oftewel :mIJ


    If i ever see a shining shooting star come by i wish for SHINee <3 =3

    Ik heb de film gezien. Hoe ga je dit aanpakken? In hoeverre gaat jouw verhaal van de film verschillen?


    No growth of the heart is ever a waste