• Eerst even : WTF!?!?!
    Ik ging zonet even m'n mail bekijken en de laatste keer dat ik keek was gisteravond rond kwart voor 10 ofzo; 87 nieuwe mailtjes O_O 4 ervan zijn van Q en de rest is één en al van twitter. En nu zijn het er 92 o.o ... Maar toen voelde ik me wel even populair :Y)

    Maar twitter doet 't nu ook niet bij mij.., maar ik krijg nog steeds nieuwe 'die&die-volgt-je' mailtjes.. So, om dit nuttig te houden;
    Doet ie het bij jou ook niet?(nerd)
    & wanneer voelde jij je even populair >.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 13:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    als ik veel mensjus heb op hyves die tegen me praten(ik hbe nou precies 200 vrienden)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen twitter :'D
    En ik kreeg per dag ook iets van 100 mailtjes ofzo, van hyves. Maar die heb ik nu gewoon op een ander email-adres gezet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik voelde me populair toen ik 12 februari aankwam bij de WATT in Rotterdam (een kwartier voordat de deuren open gingen). Er waren heel veel mensen die ik ken, en iedereen ging me knuffelen en mijn naam roepen haha.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb 569 mailtjew,
    ik heb ze nog nooit gelezen

    Ik voelde me even populair toen iedereen zoiets van WTF had bij mijn tekening.
    Daarna mocht ie in de vitrinekast (dat is een soort ere-kast). Toen had ik even een goed gevoel. :'D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik voel me populair als ik in de stad loop en dat vrienden dan ineens mijn naam gaan roepen die daar ook lopen (':


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik ook een keer gehad rond 80 mailtjes in me inbox o.a van hyves facebook & myspace


    Een dag niet gelache, is een dag niet geleeft

    ik voel me eigenlijk nooit populair (nerd)

    Eigenlijk... nooit. Denk ik. ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.