• http://www.youtube.com/watch?v=AHLdr9NijZU&feature=sub
    Ik word altijd zo zielig als ik naar dit soort filmpjes kijk. Waarom kan ik niet tekenen/zingen/instrument spelen of zo? o.O
    *zucht*

    Worden jullie ook altijd zo jaloers op mensen van youtube?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, want iedereen is wel ergens goed in. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, want ik kijk gewoon niet naar dat soort filmpjes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nee niet echt ik zoek het gewoon niet op x] en ik kan best goed tekenen (oefen al meer dan 2 jaar)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil ook ontdekt worden zoals Justin Bieber. Dus ik ben jaloers op hem.


    -

    Square schreef:
    Nee, want ik kijk gewoon niet naar dat soort filmpjes. (:


    Behind every great man there’s a great woman

    Genius schreef:
    Ik wil ook ontdekt worden zoals Justin Bieber. Dus ik ben jaloers op hem.
    Idd, ik heb totaal niks met zijn muziek, maar ik vind hoe hij ontdekt is wel stoer


    Today will be Girl's Day party with you~

    Square schreef:
    Nee, want ik kijk gewoon niet naar dat soort filmpjes. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik speel wel gitaar, maar alsnog ben ik jaloers op mensen die dat beter kunnen enzo. Dus als ik naar die filmpjes kijk word ik ook jaloers. x]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Square schreef:
    Nee, want ik kijk gewoon niet naar dat soort filmpjes. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn talent ligt bij acteren,
    &ik geloof erin
    ik ben wel jaloers op succesvolle mensen, maar ik zie ze gewoon als voorbeelden (:


    Me so good.

    Waarom ga je dan niet beginnen met het leren van een instrument te bespelen? :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    PatriciaBill schreef:
    Ik speel wel gitaar, maar alsnog ben ik jaloers op mensen die dat beter kunnen enzo. Dus als ik naar die filmpjes kijk word ik ook jaloers. x]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Washington schreef:
    Waarom ga je dan niet beginnen met het leren van een instrument te bespelen? :Y)
    geprobeerd en geen succes. Kreeg altijd 1en voor noten lezen en ik begon als ik bladmuziek kreeg, mijn eigen versie van alle liedjes te maken. ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)geprobeerd en geen succes. Kreeg altijd 1en voor noten lezen en ik begon als ik bladmuziek kreeg, mijn eigen versie van alle liedjes te maken. ='D


    Dat maakt totaal niks uit hoor. Ik heb mezelf ook piano leren spelen en ik kan geen noten lezen, ik kijk gewoon van die tutorial filmpjes op youtube en sindsdien ben ik steeds beter geworden dat ik het meestal gewoon zelf uit vind. Nu ben ik bezig mezelf gitaar aan te leren, wat iets minder succes is dan piano, hahaha. (:

    En die Wavin' Flag van die man is echt geniaal btw. (krul)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    omg, Ik kan daar ook allemaal niks van whaha.
    Ik ga binnenkort wel proberen om te zingen. -whahaha faaaal-
    en dan gaat me vriendin gitaar spelen.
    Ik teken wel heul veel ;D


    Smile and live.