• Miauw schreef op 18 feb 2010 - 21:36:

    Wedstrijd

    Hallo Dealer,

    Bij deze heb je van mij toestemming om met je tekenwedstrijd te beginnen. Zou je mij een link van je wedstrijdtopic willen pben?



    MVG Miauw

    Ik heb dus gewoon toestemming. (:

    Ik hou een tekenwedstrijd voor alle geintresseerden: als je vind dat je het niet kan, doe dan gewoon mee. De tekenaar zelf ziet het namelijk altijd anders dan degene die hem beoordeelt. En echt, ik bijt niet.
    Er mogen 15 à 20 mensen meedoen, ligt eraan hoeveel animo ervoor is.



    Winnaar: Semetal heeft gewonnen!
    Sorry Discoverxme, je zat er wel dichtbij en bedankt voor je deelname!
    Sem, je krijgt natuurlijk wel een prijs. Wil je een story/quiz/profiel in de spotlight?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 13:46 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crimineel schreef:
    SHIREEN MAG IK UITSTEL?
    Ik heb het echt vetdruk deze dagen, want ik heb repetitieweek, en ik mag dus niks anders doen dan leren en werken van mijn ouders.
    Dus zou ik alsjebliefd uitstel mogen? o.o

    Yesh :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vet veel mensen moeten hem nog inleveren ><


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    hoi,ik vroeg me af of ik uitstel zou mogen?Momenteel is mijn computer kapot en hij is nog niet vermaakt (nu zit ik bij een vriendin), probleem is dus dat ik mijn tekeningal heb maar ik kan mijn tekening gewoon niet scannen. Ergens deze week krijg ik mijn compu terug en dan kan ik hem indienen
    dus please??

    Kan ik nog meedoen ? [a]


    Live life like a raver.

    Seawolfxx schreef:
    Kan ik nog meedoen ? [a]

    Sorry, nee. [: Vandaag is de inleverdag al.
    Behalve als je al een tekening hebt, haha. Of zin/tijd hebt om er vandaag nog één te maken + te scannen om in te leveren natuurlijk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Sorry, nee. [: Vandaag is de inleverdag al.
    Behalve als je al een tekening hebt, haha. Of zin/tijd hebt om er vandaag nog één te maken + te scannen om in te leveren natuurlijk!


    Ik heb gister avond nog een tekening gemaakt, en probeer hem nu in te scannen. maar ik heb geen flauw idee hoe dat ding werkt dus dat moet me vader straks maar ff doen. Maar ik kan hem dus al wel inleveren !:tooth:


    Live life like a raver.

    Seawolfxx schreef:
    (...)

    Ik heb gister avond nog een tekening gemaakt, en probeer hem nu in te scannen. maar ik heb geen flauw idee hoe dat ding werkt dus dat moet me vader straks maar ff doen. Maar ik kan hem dus al wel inleveren !:tooth:

    Haha, oké! Dan zet ik je erbij (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hier is mijn inzending!

    En ik ben zelfs nog sneller dan andere ;$


    Live life like a raver.

    Is er een bepaald uur? Want ik denk dat ik het pas laat kan inzenden :X
    Naja, wel vandaag, hoop ik. ^^


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik moet hem nog even op internet zetten, dat stuur ik je vandaag of morgen wel ff de link


    DUDE! Get a life!!!

    mijn tekening
    dit is mijn tekening van een hele goede vriend.


    DUDE! Get a life!!!

    xSpongebobx schreef:
    mijn tekening
    dit is mijn tekening van een hele goede vriend.
    Is dat niet de tekening van een vorige wedstrijd van Tinkerbell ofzo. De ronde waar je een knappe jongen moest tekenen, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)Is dat niet de tekening van een vorige wedstrijd van Tinkerbell ofzo. De ronde waar je een knappe jongen moest tekenen, hehe.


    HAHA. Ja toevallig herkende ik die ook...


    Live life like a raver.

    Scarecrow schreef:
    (...)Is dat niet de tekening van een vorige wedstrijd van Tinkerbell ofzo. De ronde waar je een knappe jongen moest tekenen, hehe.

    Ja, hij zag er inderdaad bekend uit. Ik heb het even opgezocht, en ik zag hem staan in de blog van een ander persoon die teken wedstrijd hield.
    Ze is gediskwalificeerd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vandaag inleveren!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?