• Wij hebben een wiskunde leraar. hij is dik en heeft ongeveer 75 onderkinnen.
    Nou gaat het gerucht dat hij lang geleden eens ontslagen was omdat hij zichzelf stond af te trekken op de meisjes WC's.
    Hij is dus wel weer aangenomen enzo, maar wij zijn in de klas echt bang voor hem geworden, want welke creep gaat zich nou in de meisjeswc staan aftrekken???

    o.O


    make cake, not war

    gatverdamme
    bij ons op school zitten er veel pedo's XD
    tenminste- volgens de geruchte:Y)


    we were always meant to say goodbye.

    Geruchten zijn niet voor niks geruchten.


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG xD

    Geruchten zijn dat, als je er zeker van wil zijn stap dan eens naar de schoolleiding toe.


    Life is hard and then we die

    MrsHangover schreef:
    Waarschijnlijk is het gewoon bullshit, net als alle andere verhalen die zich de ronte doen onder leerlingen over docenten.


    Happiness hit her like a train on a track

    MrsHangover schreef:
    Waarschijnlijk is het gewoon bullshit, net als alle andere verhalen die zich de ronte doen onder leerlingen over docenten.

    Inderdaad. Maar het blijft ranzig :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oké, de gedachte is goor, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. het is vast alleen maar een gerucht.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    whaha wij hebben ook wel leraren waar roddels op school over gaan. Niks van aantrekken, maar gewoon om lachen.

    Wij hebben 2 pedo's (duivel)


    I don't bite, most of the time <3

    Dat zal vast niet waar zijn :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gatver x[
    ik hoop dat het maar een verzonnen roddel is ><


    You are beautiful, you are love.

    ieuw! mijn wiskunde leraar is ook een pedo en ik haat het, want ik ben één van zijn lievelingetjes en dan wilt ie me knuffelen of dan speelt die met men haar en dat is zo goor, hij is zo oud. Ik word altijd heel kwaad tijdens zijn lessen ;d :X


    And all the girls in the front row scream your name.

    Iewl o.o
    Wij hebben een leerkracht en die is ooit een kliniek geweest voor pedofielen. En daar krijgen wij dan les van Ö.o

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 12:27 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Zoiets hadden wij ook ;o
    x jaar geleden was het zwemles & toen de meisjes zich aan het omkleden waren, keek die leerkracht boven en/of onder de omkleedhokjes heen o.o Ontslagen :Y)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik weet bijna zeker dat dat een gerucht is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons gaat het gerucht dat mijn gymleraar telkens als we gaan zwemmen met gym, een stijve krijgt, en dat is goor ;x maar dat is dus zo goed als een echt ding ~
    maar bij jou vind ik het nog al raar? als hij zichzelf stond af te trekken en hem dan weer aannemen?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 12:52 ]