• Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je overgelukkig bent, en niets anders kan doen dan lachen, gewoon blij zijn met iets heel doms als er bijvoorbeeld een last van je schouders valt?

    Zondag nog. Ik ging met een broer, mijn zus en mijn vader naar de cinema. Normaal doet mijn vader écht niets met ons, en zit hij zelfs te zeggen dat ik niet goed ben opgevoed, of noemt hij me zoals mijn zus noemt..
    Maar dat hij juist eens naar de cinema met ons ging, maakte me echt blij.

    Dit kan nu heel dom klinken, dat besef ik ook wel, maar het is gewoon de waarheid.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Nee


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja, dat heb ik ook wel.
    Door een nieuwe vriendin ben ik erachter gekomen dat ik eerst heel down moet zijn om vervolgens heel blij te kunnen zijn.
    Uitersten, dus.

    Jaa !:)

    ik had het vanmiddag op de fiets,
    ik had een liedje op staan op me ipod en ik dacht hoe het zou zijn om van iemand te houden die een ander krijgt (in zo'n situatie zit ik) en toen dacht ik , WAT KAN MIJ HET SCHELEN ALS HIJ EEN ANDER KRIJGT ! ER ZIJN NOG GENOEG ANDERE !! en toen werd ik zoo vrolijk van me zelf dat ik keihard mee ging zingen op de fiets !!


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ja, dat heb ik ook wel.
    Door een nieuwe vriendin ben ik erachter gekomen dat ik eerst heel down moet zijn om vervolgens heel blij te kunnen zijn.
    Uitersten, dus.

    of manisch depressief?
    Nee jk x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja. Vandaag nog, ik was hyper toen ik geschiedenis achter de rug had. Eitje :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat heb ik ook wel.
    Door een nieuwe vriendin ben ik erachter gekomen dat ik eerst heel down moet zijn om vervolgens heel blij te kunnen zijn.
    Uitersten, dus.

    Ik heb dus een buurvrouw die zo is, manische depressie heeft ze. Echt de verergerde vorm van wat je nu noemt. Hoe ze zich ook voelt; ze wil ons het leven zuur maken en is aandachtsgeil.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik heb dus een buurvrouw die zo is, manische depressie heeft ze. Echt de verergerde vorm van wat je nu noemt. Hoe ze zich ook voelt; ze wil ons het leven zuur maken en is aandachtsgeil.

    Ik ben niet depressief hoor, maar in de tijden dat ik down ben, ga ik over heel diepe dingen nadenken.
    De laatste keer dat ik het had, ging ik nadenken over mijn dood. En toen werd ik helemaal overrompeld door het feit dat de personen die me het dierbaarst zijn, het niet te weten zouden komen. Toen heb ik een brief geschreven aan mijn ouders wie ze moeten verwittigen als ik dood ben, waaronder Kirsa & Raaz.

    (...)
    Ik ben niet depressief hoor, maar in de tijden dat ik down ben, ga ik over heel diepe dingen nadenken.
    De laatste keer dat ik het had, ging ik nadenken over mijn dood. En toen werd ik helemaal overrompeld door het feit dat de personen die me het dierbaarst zijn, het niet te weten zouden komen. Toen heb ik een brief geschreven aan mijn ouders wie ze moeten verwittigen als ik dood ben, waaronder Kirsa & Raaz.

    Oh ik zeg niet dat jij dat bent :']
    Who the hell am I om dat voor iemand te beoordelen die ik nog nooit heb gezien? Bij mijn buurvrouw zit het zo: de wijkpolitie had gezegd dat ze daarvan last had en ze antidepressiva slikte. Maar dat doet ze niet altijd en ook harddrugs speelt er parten mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee...denk ik..xD

    Nee, volgens mij niet O_o
    Maar wel van die korte (helaas) momenten dat je een heel warm gevoel voelt in je buik, en dat je je dan 'echt gelukkig voelt, dat alles gewoon 'perfect' is, als dat kan. Of bijna perfect.


    Sweet dreams will come true.

    Nja ik heb ongeveer hetzelfde
    Ik heb een soort van vriendje, maar we hebben best vaak ruzie .__. En hij negeert m'n smsjes soms enzo, maar als hij daarna dan een heel lief smsje stuurd dan ben ik helemaal vrolijk en dan kan ik niet meer boos op hem zijn want dan ben ik allang blij dat het weer goed is. Maar het probleem is, hij weet dit vast wel en zo kan hij steeds sneller van die kutdingen uithalen omdat hij weet datk 'm toch wel weer snel vergeef..
    Hij is mijn zwaktepunt.


    I don't need words to feel those lips.

    Nee.
    Want heel vaak als ik net heel vrolijk ben, gebeurt er weer iets **t's

    Ja, van de kleinste dingen kan ik enorm vrolijk worden, maar ook heel verdrietig en boos. Echt vreemd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Soms


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat herken ik zekers. :}
    Met tijden heb ik dat echt vaak!