• ... omdat ze weer een awesome idee heeft dat niemand anders mag gebruiken gemeen). Het is afgeleid van het liedje All the right moves van OneRepublic.

    Stel je voor. Een groep, bestaande uit zowel vampiers als weerwolven, dat in vrede samenleeft. Samen touren ze doorheen heel Amerika voor hun optredens. Het is bijna te mooi om waar te zijn. Wat ook waar is. Ze zijn niets meer dan een stelletje pikkende dieven. Ze treden op, vragen om geld maar kennen perfect de truckjes om sieraden van de rijken te stelen. De vampiers nemen willekeurige slachtoffers mee voor een nachtje in de hotelkamer, wat natuurlijk heel anders uitdraait dan wat de personen verwachten. Alles loopt hun gangetje, totdat ze de Cullenfamilie tegenkomen. Hun vijandigheid met de jongens van La Push zorgt ervoor dat de groep niet meer zo gehecht is en het einde dreigt in zicht te komen voor hun 'nobele' zaakje.


    Rollen:
    - Leider van de groep:
    - Vriendinnetje van de leider van de groep:
    - Sexyste vampier:
    - Weerwolf die iedereen presenteert:
    - Zangeres: Concentrate :].
    - Drummer: Prophet.
    - Pianist:
    - Gitarist:
    - Violist:
    - Ik sta open voor andere rollen, ik zou het zelfs fijn vinden :].

    Vragen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (hoe je eruit ziet, niet in het echt, hoewel je dat ook mag vernoemen):
    Ras: (vampier of weerwolf)
    Posieve eigenschappen:
    Negetieve eigenschappen:
    Foto:

    Thankyouveryverymuch<3!

    Edit: ik heb voor de vragen ook ras erbij geplaatst.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 20:34 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Leider van de groep.
    Naam: Flynn Masterson.
    Leeftijd: (37) Hoe hij eruit ziet.
    Ras: Weerwolf.
    Posieve eigenschappen: Eenmaal vriend heel aardig, sterk, slim.
    Negetieve eigenschappen: Kan niet tegen zijn verlies, ongeduldig, kan gemeen overkomen.
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil wel :P ^^
    Rol: Violist
    Naam: Alicia Server
    Leeftijd: (hoe je eruit ziet, niet in het echt, hoewel je dat ook mag vernoemen): 17
    Ras: Weerwolf
    Posieve eigenschappen: Rustig,Vrolijk,Optimistisch,Lief,zorgzaam,bijna nooit boos.
    Negetieve eigenschappen: soms te snel Bezorgt,bang om alleen te zijn,beetje een 'Drama-queen',kan soms irritant 'Druk' zijn maar soms ook heel verlegen als ze nieuwe mensen ontmoet.
    Foto: Klikker de Klik

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:46 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Beastie schreef:
    Rol: Leider van de groep.
    Naam: Flynn Masterson.
    Leeftijd: (hoe je eruit ziet, niet in het echt, hoewel je dat ook mag vernoemen): Err, dit snap ik niet wat je daar tussen de haakjes hebt staan, haha.
    Posieve eigenschappen: Eenmaal vriend heel aardig, sterk, slim.
    Negetieve eigenschappen: Kan niet tegen zijn verlies, ongeduldig, kan gemeen overkomen.
    Foto: Nog even zoeken.


    De leeftijd, maar voor vampiers (en weerwolven, als je de Twilightsoort bekijkt) kan het bijvoorbeeld 125 zijn terwijl die persoon er maar 17 uitziet :].


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Sexyste vampier mag dat ook een meisje zijn?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Sexyste vampier mag dat ook een meisje zijn?

    Tuurlijk :]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gitarist ; mag ik de info morgen geven?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    rol: maakt mij niks uit, kies jij maar
    Naam: Rebecca Lois
    Leeftijd: 18 en als vampier 170(die bus neme ik altijd :Y)) (?)
    Ras: bedoel je daar vrouw of man mee? ;P
    Posieve eigenschappen: betrouwbaar,komt op voor andere, spontaan
    Negetieve eigenschappen: jaloers, kan bot overkomen , lui
    Foto: http://www.catwalkqueen.tv/Baby%20rock%20chick%20Taylor%20Momsen.jpg (goed?)


    I live in myn own Cinderella story .

    Rol: Sexyste vampier.
    Naam: Coco Walsh.
    Leeftijd: 17 (111)
    Uiterlijk: Donkerbruin/zwart haar, bleke huid, goud bruine ogen, slank, 1.64 meter, volle wimpers en mooie lippen.
    Ras: Vampier.
    Posieve eigenschappen: Mysterieuze uitstraling, vrolijk, spontaan, aardig, moedig en betoverd onderen met haar uiterlijk.
    Negetieve eigenschappen: Beetje bitchy, jaloers en kan niet tegen haar verlies of ongelijk.
    Foto: I & II.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EmmaJonas schreef:
    Gitarist ; mag ik de info morgen geven?

    Tuurlijk :]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Kussjeee16 schreef:
    rol: maakt mij niks uit, kies jij maar
    Naam: Rebecca Lois
    Leeftijd: 18 en als vampier 170(die bus neme ik altijd :Y)) (?)
    Ras: bedoel je daar vrouw of man mee? ;P
    Posieve eigenschappen: betrouwbaar,komt op voor andere, spontaan
    Negetieve eigenschappen: jaloers, kan bot overkomen , lui
    Foto: http://www.catwalkqueen.tv/Baby%20rock%20chick%20Taylor%20Momsen.jpg (goed?)


    Decoy schreef:
    Naam: Coco Walsh.
    Leeftijd: 17
    Ras: ?
    Posieve eigenschappen: Mysterieuze uitstraling, vrolijk, spontaan, aardig, moedig en betoverd onderen met haar uiterlijk.
    Negetieve eigenschappen: Beetje bitchy, jaloers en kan niet tegen haar verlies of ongelijk.
    Foto: komt.


    Vampier of weerwolf.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    voor mij? doe maar vampier(A)


    I live in myn own Cinderella story .

    Decoy schreef:
    Rol: Sexyste vampier.
    Naam: Coco Walsh.
    Leeftijd: 17 (111)
    Uiterlijk: Donkerbruin/zwart haar, bleke huid, goud bruine ogen, slank, 1.64 meter, volle wimpers en mooie lippen.
    Ras: Vampier.
    Posieve eigenschappen: Mysterieuze uitstraling, vrolijk, spontaan, aardig, moedig en betoverd onderen met haar uiterlijk.
    Negetieve eigenschappen: Beetje bitchy, jaloers en kan niet tegen haar verlies of ongelijk.
    Foto: I & II.

    Ge-edit.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol: pianiste
    Naam: Hel Hietamäki
    Leeftijd: 156 ziet eruit als een meisje van 19
    (hoe je eruit ziet, niet in het echt, hoewel je dat ook mag vernoemen): zwart haar, groene ogen, 1.65, snakebite's en venoms 6 tattoo's, waaronder heel ironisch; engelenvleugels op haar rug
    Ras: vampier
    Posieve eigenschappen: is wijs, kan goed luisteren en heeft gevoel voor humor
    Negetieve eigenschappen: komt graag stilletjes uit hoekjes om mensen te laten schrikken:P, kan bezitterig zijn als het om "haar" spulletjes gaat, gaat soms zomaar weg als ze niet wil praten
    Foto:http://darkpageofwonders.free.fr/pics/promo/dpp/nw1df3.jpg (yeah yeah i know it's annette from nightwish :P)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 22:55 ]

    Rol: gitariste of drumster
    Naam: Samantha Gordon
    leeftijd: 17 (152)
    Ras: vampier.
    Posieve eigenschappen: Ze is altijd vrolijk, staat altijd, op ieder moment voor iedereen klaar, ze is lief en vrij hyper.
    Negetieve eigenschappen: Door haar hyperheid kan ze soms irritant zijn, ze is erg nieuwsgierig.
    Foto:'Cause she's crazy like that x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol: Maakt niet uit : )
    Naam: Tiffany Anne Stone.
    Leeftijd: (hoe je eruit ziet, niet in het echt, hoewel je dat ook mag vernoemen): 18 jaar.
    Ras: (vampier of weerwolf) Weerwolf.
    Posieve eigenschappen: Heel beschermend tegenover de mensen die ze het meeste houd, kan goed troosten, zeer lief tegen mensen die ze net kent maar ook tegen haar vrienden, zeer behulpzaam, heel erg grappig, heeft meestal de oplossing voor alles (maar of dat het de juiste oplossing is ?)
    Negetieve eigenschappen: Zeer koppig, soms té beschermend, heel erg naïf, veel te vlug verliefd, soms echt opvliegend, ochtendhumeur.
    Foto: http://th07.deviantart.net/fs39/300W/i/2008/364/b/a/_nerd__by_Mariietaa.jpg


    I found myself in Wonderland.