• De stelling van vandaag luidt:
    Alles wat je op internet zet mogen andere zonder toestemming van jou overnemen want het is je eigen keus dat jij het online zet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dus als ik m'n eigen fotografie foto's online zet (bij wijze van spreken) mogen anderen ze jatten?

    Je loopt wel een groot risico ja. Als anderen het overnemen maar ook zeggen dat het van hun is is het zelfs plagiaat, dusja.

    Geen mening eigenlijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oneens > Copyright.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind niet dat mensen het moeten doen maar ik vind ook niet dat je het ze kwalijk moet nemen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    None but ourselves can free our minds.

    Suffer schreef:
    Dus als ik m'n eigen fotografie foto's online zet (bij wijze van spreken) mogen anderen ze jatten?

    Je loopt wel een groot risico ja. Als anderen het overnemen maar ook zeggen dat het van hun is is het zelfs plagiaat, dusja.

    Geen mening eigenlijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat als je een beetje manieren hebt je dingen die niet van jou zijn niet zomaar overneemt, maar als je iets op internet zet kan je er natuurlijk gewoon op wachten dat het overgenomen word.. Dus het mág wel, maar het is wel een shitactie.


    Mew <3

    Dat vind ik nu ook weer niet, -vind de stelling nogal overdreven-
    Tja, dan moet je het maar watermerken als je bang bent of ze gewoon niet online zetten...
    Dat zijn de enige opties die er zijn!! ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oneens! Vaak zet je iets online omdat je commentaar over iets wilt horen, niet dat het gekopieerd wordt om vervolgens iemand anders zijn naam eronder te zetten.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Sommige dingen kun je gewoon niet tegen houden, die worden sowieso snel overgenomen. onbewust of bewust. zoals verhaallijnen en teksten op profielen. Maar als je foto's van iemand anders overneemd is het indentiteitsfraude. dat is verboden en daar staan dan ook straffen op.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat dat eigenlijk helemaal niet mag en dat het oneerlijk is. Aan de andere kant is het inderdaad zo dat als jij het online zet je moeilijk kunt voorkomen dat het 'gestolen' wordt.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    je hebt toch nog wel een beetje respect?


    I don't bite, most of the time <3

    In feite wel, behalve met auteursrechten en zo van die dingen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ravel schreef:
    Oneens > Copyright.


    Hope goes lost but never dies.