• Ik snijd mezelf want ik ben een echte emo
    Ik heb zwart aan dus ik ben emo
    Ik heb zwart haar dus ik ben emo
    Ik draag All Stars dus ik ben emo
    Ik ben altijd depri dus ik ben emo
    Ik wil zelfmoord plegen want ik ben emo

    ja, zo'n mensen zijn er dus -.-'
    hoe laag kun je vallen
    ik ken dus zo iemand
    ze zegt dat ze emo is omdat ze zwart haar heeft -.-
    ik ERGER mij aan dat kind

    Ik ben emo want ik heb een zwarte vest aan -.-
    te laag voor woorden vind ik

    IS TOCH?


    Love & Peace

    wtf.

    dat vind ik dus echt laag aan de grond '¬¬.
    Die mensjes weten niet wat EMO is. Emo kun je trouwens van binnenuit niet worden. Je bent het of je bent het niet. Oké, De style kun je wel doen. Maar dan ben je nog géén emo!


    Love is in the air'<3

    HAAT aan zo'n mensen
    ik maak ze NIET belachelijk ik wil er alleen op wijzen hoe laag mensen kunne zijn


    Love & Peace

    HAAT aan zo'n mensen
    ik maak ze NIET belachelijk ik wil er alleen op wijzen hoe laag mensen kunne zijn


    Uhu. Helemaal mee eens. Die mensjes moeten eens nadenken aan hoe ze die ECHTE EMO'S compleet belachelijk maken!


    Love is in the air'<3

    (zie ff in ons fotoboek xP)


    Love & Peace

    Je kan niet zeggen "Ooh,, ik draag die kleren dus nu ben ik emo".
    Emo is niet echt een leefstijl,, maar zeker geen kledingstijl.
    Eigenlijk kan je het beter zien als een karakter denk ik.
    Er staat deze week een artikel over in de Bravo waarvan ik vond dat ze het redelijk juist weergaven,, als ik het tenminste juist verstaan heb ^^

    Tsah. Idd zielig om dat te zeggen :S.

    Echte Emo's gaan niet lopen zeggen van ik snijd mezelf want ik ben Emo enzo.

    En over die All Stars he..

    Ik ben GEEN Emo en loop toch ook op all stars? Ik bedoel... All stars is echt niet alleen voor Emo's maar voor veel andere soorten gevalletjes
    Ik ken genoeg gasten die Urban zijn en veel lopen op All Stars. Ik ben er ook pas 4 maand later achter gekomen dat ik Urban was. Ik weet het nu al zo'n 8 maand ( ben het al zo'n beetje 1 jaar ) Gewoon door de reactie's van anderen en de meeste vrienden die ik heb. Ik wil ook nog ooit Vans ervij kopen dus tsah xD.

    HET ERGSTE IS DAT URBAN, HIPHOP EN WAT DAN OOK NIET IN DIT KUTDORP WORD GEACCEPTEERD DOOR DIE KUTBOEREN :@. Acccepteer een ander als hij of zij jou accepteerd zeg ik altijd.

    Jongen in onze klas was ook altijd Urban ( die is nu weg ) en liep ook best vaak op Vans en All Stars maar ook gewoon Adidas.

    Toen ik Hiphop was ( wat al meer dan 1 jaar geleden is ) zeiden ze ook altijd vieze nepneger enzo. En mijn ouders zeiden waarom ben je toch zo hiphopachtig enzo. Ik had er totaale schijt aan maarja. Toen begon ik pas te beseffen dat ik Hiphop was en beter gewoon een eigen stijl kon beginnen in plaats van Hiphop. En toen had ik een eigen stijl en dat bleek gewoon Urban te zijn. Toen ik dat vaker te horen kreeg vond ik dat eigenlijk best vel vet :).

    Maar dan ben ik wel Urban met een beetje van mezelf gecombineerd ;).

    En beter gaan die gaste nu zwijgen over dat ze Emo zijn en zichzelf snijden want dan zijn ze GEEN echte Emo. Je moet doen alsof je van jezelf niet weet dat je Emo bent. Dan ben je een echte Emo ;).

    Ik heb toevallig een hele goede vriendin die Emo is. Die gaat ook niet rondlullen van Ik ben Emo en ik snijd mezelf enzo. Die doet gewoon alsof ze het van zichzelf niet weet ;).

    Dan praten we eens over een echte Emo. En het grappige is dat zij een hele leuke stijl heeft als Emo :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    De mensen die dat zeggen, wil ik wurgen (duivel)

    OMG!

    Das best grappig eigenlijk, dat mensen zo dom kunnen zijn! :P


    Träume sind wirklich!!

    ik vind het kut dat mensen emo's zien als deprisieve mensen die aan nix anders denken dan zelfmoord en snijden! ik heb niets tegen hen ik vind ze zelfs cool ma tis toch ni omda je emo bent dat je dood wilt?? sorry ma komaan een emo kan evenveel lol hebben als andere mense --' dus vin ik dat ze die 3dingen mogen scharppn(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mensen die All Stars emo noemen zijn zielig. Het zijn basketbal schoenen x'D

    en snijden is niet emo

    ik ben het helemaal met je eens,,
    maar een vriendin van mij is pas zielig,,
    ze zegt : ik ben geen emo omdat ik mezelf niet snijd XD
    dat vind ik ook weer zo'n domme actie XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    hoe dom kun je zijn:P

    Dat vind ik dus echt dom , dan maken ze de echte emo's belachelijk.
    Al mijn vrienden die emo zijn , lopen daar niet zo mee te koop , die zeggen niet van ; hé noem me eens emo of hé ik snij mezelf.

    dat slaagt tog nergens op?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Je kan niet zeggen "Ooh,, ik draag die kleren dus nu ben ik emo".
    Emo is niet echt een leefstijl,, maar zeker geen kledingstijl.
    Eigenlijk kan je het beter zien als een karakter denk ik.
    Er staat deze week een artikel over in de Bravo waarvan ik vond dat ze het redelijk juist weergaven,, als ik het tenminste juist verstaan heb ^^


    Een vraagje. Emo is toch ook een kledingstyle+leefstijl?
    Want zeg maar die 'Emo' style. Hoe heet dat anders dan?? :$


    Love is in the air'<3

    lol xD sorry om dát soort mensen moet ik juist hard lachen(A)


    Why don't you break my heart